Allereerst nog de beste wensen dames. Wie van jullie is hier met (veel)overgewicht zwanger geworden en hoe verliep de zwangerschap&bevalling? Ik ben momenteel 108 kilo(die rottige decemberkilo's ook) 2 jaar terug ben ik in een half jaar tijd 17 kilo kwijt geraakt,maar de helft daarvan zat er in 2008 weer bij. 2008 was voor ons een rotjaar(moeder ziek)dus hoofd stond niet naar lijnen. 2009 wel weer wat afgevallen,maar ik wil allereerst onder de 100 kilo komen,dan pas wordt ik eventueel geholpen bij IVF...
Hey Girl, Ik heb ook overgewicht, vandaar mij nickname Ollebolle Bij mijn 1ste zwangerschap woog ik 97 kilo, kwam tijdens de zwangerschap 15 kilo aan en die zijn eraan blijven plakken.., toen werd ik nog eens zwanger en huppekee, weer 15 kilo erbij... De zwangerschappen zijn over het algemeen beiden heel goed gegaan, alleen had ik bij mijn 2e last van bekkeninstabiliteit, maar dat heeft niks met overgewicht te maken. De bevallingen (vaginaal)gingen op zich ook heel goed. Had alleen na de bevalling Fluxus, maar ook dat staat los van het overgewicht... Dus overgewicht en zwanger zijn, kan wel.. het nadeel is alleen, niemand ziet dat je zwanger bent..:x Hoop dat je hieraan wat hebt... Groetjes en veel succes Ollebolle