Borsten groeien niet:(

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Misha85, 13 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik ben nu 20 weken zwanger en 3 weken geleden ongeveer zag ik een streep op mn borst, striae. Inmiddels zitten er 2 strepen en begin ik te zien dat ze gaan hangen. Maar ik merk het nog niet aan de bh zelf. Heb dus nog geen andere bh's nodig

2. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Hier begon het rond het einde van de zwangerschap enigszins op te zetten en na de bevalling waren ze op een gegeven moment zo groot dat het gewoon eng (en pijnlijk bij de rug) was. Had een grote b/kleine c voor die tijd en na de bevalling een goedgevulde d met kop erop.
    Kwam flink wat uit.

3. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Ik heb 4 jaar geleden een borstverkleining gehad, van een F naar een C cup. Ik ben zelf 157cm en woog toen 48 kilo. Dat was een flink zware rugzak die ik aan de voorkant had hangen. Na de (zware) operatie super blij, geen last meer van mijn rug en mijn boobies waren niet meer onderwerp van gesprek.

Nu ben ik maandag 8 weken zwanger en voordat ik zwanger was zat ik alweer op een kleine D cup, maar nu alweer op een grote D. Ik kijk echt op tegen hoe dit verder gaat verlopen deze zwangerschap en vooral of ze daarna ook weer slinken.

Ik snap jullie standpunt, maar ik zou dan liever met jullie willen ruilen;)

Deel Deze Pagina