Ik ben nu 13 weken zwanger, maar mijn borsten zijn nog niet gegroeid. In het begin had ik wel last van pijnlijke borsten, maar nu heb ik nergens meer last van. Is dit normaal? Beginnen ze later nog te groeien? Zijn er ook vrouwen waarbij de borsten niet groter zijn geworden? Ik had zo gehoopt om tijdens mijn zwangerschap mooie volle borsten te krijgen
Had dezelfde hoop , maar die van mij zijn ook nog niet echt groter. Hoogstens een beetje voller. Heb ook niet echt superpijnlijke borsten gehad, maar mss komt het nog..
Hoi, Het verschilt van vrouw tot vrouw, zoals bij bijna alles in de zwangerschap! Maar (nog) niet getreurd... sommige vrouwen groeien in de laatste weken of de eerste weken na geboorte explosief (en zoveel dat het echt niet leuk meer is) Mijn arme zus ging van C naar F ( ). Ik ben van een grote C naar een D-tje gegaan maar dat is het ook wel. Ik hoop dat het zo blijft. Als je kleine borsten hebt, lijkt het misschien leuk als ze een stukje groeien maar hoop maar dat het niet te hard gaat... dat doet echt pijn EN het ziet er vaak niet uit! Succes
hoi hoi mijn borsten zijn ook nog niet gegroeit bij de ene gebeurd dat wel bij de andere niet zo vroeg
Misschien is het ook een beetje fijn als je borsten niet te veel groeien. De mijne waren flink gegroeid en ook na de bevalling. Nadat ik daarna met bv stopte, was de meeste inhoud weg en was mijn huid wel uitgewijd.... Resultaat: Nu loop ik wel alweer met twee mooie volle borsten.
bij de zwangerschap van mijn dochter werden mijn borsten pas groter na de bevalling(stuwingen ed) Nu was ik met 8 weken al van een a cup naar een c cup gegaan. Dus verschilt niet alleen per vrouw, maar ook per zwangerschap.
hoi mijn borsten zijn ook nog steeds niet gegroeid. Ik hoop ook dat het zo blijft. Ik vind ze groot zat en ga toch geen borstvoeding geven. Het komt zoals het komen moet.
Ik ben 2 keer zwanger geweest, 2 keer bevallen en heb 2 keer geen groei gehad van de borsten... Ik heb er beide keren voor gekozen geen borstvoeding te geven, en de eerste keer had ik weinig stuwing, en de 2e keer helemaal geen stuwing. Weet niet of dat er mee te maken heeft, maar ikzelf vond het wel opvallend.
mijn borsten beginnen nu pas echt te groeien. Ben nu 22 weken zwanger. In het begin waren ze ook pijnlijk maar de groei zat er toen niet in. FF geduld dus nog meid.
Ik wou dat die van mij niet waren gegroeid zeg... Ben nu al van een D naar een E gegaan.....moet je nagaan hoe erg het word... Pffffffffffffffff
ook die van mij zijn na 32 weken nog niet gegroeit nouja misschien een mm dan maar meer ook niet vond het wel jammer want heb al niet zo veel van mezelf maar we zien het wel he
Mij had het ook wel leuk geleken, een keer van die grote jetsers, maar helaas.. weer niet. Toen ik bij mijn zoontje begon met borstvoeding werden ze wel groter. Ik ging van C naar een flinke D. En ik heb ze nog nooit zo staan bekijken in de spiegel als toen haha.
He meiden, wees blij hoor, als ze niet zo (hard) groeien. Doen die van mij wel: ik had een B-cup, en ben inmiddels al onderweg naar de E, want D wordt alweer krap. Ben erg benieuwd, want heb eind april in C-cup bh's gekocht, kon dikke 3 weken verder voor de D en nu 2 weken verder zit D alweer krap... En ze doen me dus verrekte zeer, er moet echt niets tegenaan komen, of ik verrek echt van de pijn.... van mij hadden ze mogen blijven zoals ze waren. En heb nu ook wel een beetje de schrik van: shit, dit gaat toch hopelijk niet nog 5 maanden door?!? (Waar eindig ik dan? Alles is uit proportie: ik heb een maatje 36/38!)
bij mij groeiden ze al wel snel, was de eerste 10 weken al een cupmaat gegroeid, en inmiddels 1 erbij, ben dus al van C naar E gegaan en ze groeien nog steeds, wordt je niet blij van hoor!
ik was na de geboorte van mijn dochter van een a naar een b cup gegaan en die b cup altijd gehouden! Deze zwangerschap ben ik sinds 10 weken zwanger ook al weer een cupmaat gegroeid, dus heb nu c.... Ze moeten ook niet te hard doorgroeien nu want ik heb dus al striae op mijn borsten.,..... dat is ook niet mooi...... mischien komt het nog joh, en anders bij de stuwing wel! het leek bij mij wel of ik pamela was toen, wat een harde ballen had ik zeg!
Jeetje als ik jullie berichten hier allemaal lees....mag ik misschien wel blij zijn dat mijn borsten (nog) niet groeien. Had het alleen zo leuk gevonden om van een kleine B naar een C cup te gaan. Ben in iedergeval niet de enige waarbij ze niet groeien. Hoop alleen wel dat ik straks gewoon borstvoeding kan geven
Of je borsten nou groeien of niet: je kunt echt wel borstvoeding geven hoor, Dat komt helemaal goed... Kijk, van die B naar een C vond ik ook niet zo'n ramp, maar daarna werd het dus minder grappig... dus, wees blij, :-D
O, en als de hoeveelheid melk van de groei en de grootte van je borsten afhangt, jeetje, dan word ik een echte melkkoe!