hoi meiden, ik weet dat je normaal rond je eisprong vruchtbaar slijm hebt, maar ik zit nu vlak voor mijn nod, en heb al een paar dagen last van vruchtbaar slijm, ofja, tenminste iets wat erop lijkt ( kan er ook draden van maken) en is ook doorzichtig.. Weet iemand wat dit kan zijn? Overigens denk ik wel gewoon dat ik ongi ga worden, heb nl al getest en wad dus negatief, en heb ook ongi krampen. Liefs Daantje
dat kun je ook hebben al sje de avond ervoor sex hebt gehad. haha dat heb ik wel eens gehad Zat toen ook echt niet rond eisprong. Ingrid
nee, maar heb geen sex gehad al 3 dagen niet, dus daar is het echt niet van haha.. weet iemand wat het wel kan zijn? maar het is iig slijm waarvan je draden kan trekken.. @ Thasmo; heb je al getest? zo niet, succes meid liefs
Weet niet of je al een regelmatige cyclus hebt en hoelang je al gestopt bent met de pil,maar het kan zijn dat je nu pas rond je eisprong zit. Vorige cyclus had ik dit nl. ook. Ik had 3 dagen voor NOD ineens rekbaar slijm en werd dus ook niet ongesteld op mijn NOD. Ik dacht misschien is het wel raak maar uiteindelijk werd ik pas 2 weken later ongesteld en had dus een cyclus van 42 dagen ipv 28 dagen. Ik zit dan ook nog wel in de ontpillingsfase of zoiets.... Ik hoop natuurlijk voor jou dat het niet zo is maar je lichaam kan je goed voor de gek houden! Dat heb ik inmiddels wel gemerkt! Succes!