Slijm en wat andere dingetjes voor nod

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door romyatilla, 20 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Hey iedereen,

Ik heb nog niet getest, kan pas over een klein weekje, maar nu al compleet iets anders dan vorige maanden.

Ik had altijd tussen ei en menstruatie veel slijm. Het was rekbaar en het leek wel vruchtbaarslijm, kort daarna werd ik ongesteld. Toen ik zwanger bleek ik mei, was ik helemaal droog van onder en heel af en toe een wit vlokkerige kloddertje.

Eind mei kreeg ik een MK en sindsdien is het elke maand zo gebleven (droog, af en toe een wit vlokkerig kloddertje), elke maand had ik dus hoop, alleen was telkens niet zwanger.

Nu heb ik deze maand dus waterig/slijmerig wit en helder en een klein beetje rekbaar. Totaal niet vergelijkbaar met al die andere maanden na mijn MK.

Wat ik ook had vannacht was super veel maagzuur en ook dat telkens zuur naar boven komt. Ik denk wel 3 á 4 keer vannacht. Ik heb wel eens meer maagzuur, maar dan komt het niet naar boven, maar dan brand het alleen in mijn slokdarm/keel. Nu keek ik mijn DPO lijst van mei 2015 na en daar stond het ook bij.

Onder mijn navel en in mijn liezen heb ik venijnige steekjes.

Gister was het net alsof iemand thv mijn baarmoeder een kaarsje hield, het werd best wel heet, net of ik daar aan het verbranden was.

En vanaf een dag of 5 geleden al menstruatie krampjes. Dan weer wel, dan weer niet. Eergister had ik het ook en ik had mij erbij neergelegd dat ik ongesteld zou gaan worden, maar de krampen zijn weer over en geen druppel bloed verloren.

Wel af en toe spelden prikjes van onder.

Nu weet ik niet precies wanneer mijn ei was, maar ik heb op maandag 8 en woensdag 10 feb. geïnsemineerd. Die woensdag voelde ik een felle scherpe steek bij baarmoeder en die duurde 5 secondes ongeveer. Ook verloor ik die dag heeeel veel vruchtbaarslijm en het was helemaal glibberig (down under)....

Ik hou dus voor de zekerheid mijn laatste inseminatie aan en tel daar 2 dagen bij op. Rond die tijd ga ik dan testen...

Jullie mogen gerust jullie eigen verhaal hier ook kwijt hoor, ervaringen delen?

X

Deel Deze Pagina