Hoi allemaal, 14 aug heb ik een vroege miskraam gehad (4,5 week) en sindsdien geen menstruatie meer gehad. Ik zit inmiddels op dag 38 van m'n cyclus, normaal 20/21 dagen. Ik heb inmiddels al heel veel testen versleten, omdat ik me ook erg zwanger voel. Ze waren allemaal negatief en ik snap er eigenlijk niks meer van. Ik weet dat je sommige symptomen kan "verzinnen" omdat je er zo op focust. Maar zoals de titel t zegt zijn mijn borsten in 1 week tijd ong een cupmaat gegroeid. Ook zijn m'n aders zichtbaarder. Andere symptomen zijn: 's nachts eruit om te plassen, brandend maagzuur en stekende pijn in m'n borsten. Hoe kan dit nou? Dit kan ik toch niet zelf verzinnen? Mijn vriend en ik hebben op 1 september onveilig gevreeën. Ik ben al moeder van 2 mooie dochters, weet hoe t is om zwanger te zijn. En ik ben 30 jaar, weet niet of dat relevant is. Nog even voor de duidelijkheid; ik heb vanmorgen getest met predictor en die was negatief. Ook eerder andere merken gebruikt. Ik hoop dat iemand mijn symptomen kan verklaren uit eigen ervaringen, of tips kan geven zodat ik m'n eigen lichaam weer leer te begrijpen. Liefs Ahij
Als je borsten al zo onder invloed zouden staan van de zwangerschapshormonen dat ze enorm gegroeid zijn, dan had je nu al lang positief moeten testen. Sorry. Je testen zijn negatief, dus waarschijnlijk is je cyclus van slag na je miskraam. Dat komt vaker voor. Het kan nog wel zijn dat je eisprong door die miskraam veel later is geweest en dat je nu pas net na je eisprong zit. Geloof je nog steeds dat je vanwege je gegroeide borsten wel zwanger moet zijn ondanks je negatieve testen, dan zou je kunnen overwegen om een bloedtest aan te vragen via je huisarts.
Dank je wel voor je reactie. Je leest zoveel tegenstrijdige dingen, maar inderdaad mijn "verschijnselen" zouden moeten komen door hcg hormoon wat er dus niet of in ieder geval niet voldoende is. Maar ik kan geen andere verklaring vinden voor t groeien van m'n borsten. Vandaar dat ik t nog niet los kan laten. Misschien heb ik een late innesteling en weinig hcg aanmaak? Dat kan ook toch. We zijn niet bezig voor een derde kindje, hoewel het wel welkom is mocht t zo zijn. Ik heb zojuist de HA gebeld en morgen telefonische afspraak, hopelijk krijg ik dan een afspraak voor een bloedtest. Dan heb ik tenminste zekerheid.