Zwanger na miskraam ?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door myknmuis, 8 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. myknmuis

myknmuis Nieuw lid

7 jul 2015
    2
    0
    0
    Full time administratief / financieel medewerkster
    Mijn vriend en ik waren helemaal niet bezig met zwanger worden.
    dus toen ik er op 4 juli achter kwam dat is zwanger was, waren we blij verrast.. ik bleek bijna 6 weken zwanger te zijn dit is helaas 2 dagen later niet goed gegaan. verder geen echo's gehad of iets in die richting omdat het overduidelijk een miskraam was.

Nu heb ik vanaf zondag een wee-ig gevoel in me onderbuik en sinds maandag ben ik misselijk. niet kots misselijk maar wel een naar misselijk zeurend gevoel..

mijn vriend en ik hebben nadat het is misgegaan besloten om nog even te wachten met opnieuw zwanger worden omdat we behoorlijk wat stress achter de rug hebben. maar nu vermoed ik toch op de een of andere manier dat er in mijn buik iets gaande is.. wie herkend dit gevoel ? ik durf nog geen test te doen omdat ik heel bang ben voor de pijn die ik heb ervaren na me miskraam..
    ik ben tussendoor al wel een keer ongesteld geweest dit duurde korter dan mijn normale menstruatie maar was wel vrij heftig

het gevoel in me buik kan ik echt niet omschrijven maar word er wel gek van het irriteert me vooral..

Groetjes

2. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0
    Wat naar dat het misgegaan is de vorige keer! :( ik kan me goed voorstellen dat je daar van slag van bent....

Toch denk ik dat de enige oplossing nu is om te testen.. Ik weet alleen niet precies hoe het zit met wanneer het hcg uit je bloed is na een miskraam.. Maar er zijn vast meiden hier die je daar meer over kunnen vertellen. En anders zou ik toch even de vk of de huisarts bellen, laat hun dan maar even kijken.. Sterkte!

3. myknmuis

myknmuis Nieuw lid

7 jul 2015
    2
    0
    0
    Full time administratief / financieel medewerkster
    Ik heb vanochtend getest, deze was echt heel heel heel licht positief..
    maar niet echt een test om over naar huis te schrijven zeg maar. word er gek van ben mezelf ook echt aan het gek maken. :(

4. LinneB

LinneB Lid

9 sep 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heyhey

Licht positief = positief eh...

Natuurlijk kan het zijn dat er nog hcg aanwezig is van de vorige zwangerschap. Misschien binnen 2-4 dagen nog eens testen? Als de test dan duidelijker is, is het volgens mij een nieuwe zwangerschap en zou ik zo snel mogelijk bloed laten trekken...

Jolien

5. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Lijkt mijn verhaal wel!
    Ook wij waren nog niet bezig met zwanger worden. Wel gestopt met de pil al ruim een half jaar en 2x zonder condoom gevreeën wat ik dacht ná de eisprong gezien ik altijd een hele regelmatige cyclus had.
    Deze keer dus niet. Ook met 6 weken mis gegaan. En ondanks dat het een grote verrassing was waren we enorm verdrietig over de miskraam.

De keer na de miskraam hele pijnlijke menstruatie gehad wat ik eigenlijk normaal nooit heb. Had 1,5 na de miskraam getest en omo witte test.

Nu sinds gister weeïg gevoel in m'n buik en hele pijnlijke borsten + veel steekjes in onderbuik.

Vanmorgen toch maar even getest en ook licht positieve test.

Durf nog niet teveel te hopen maar vind het heel spannend!

6. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    6 juli heb je een mk gehad wanneer ben je verloren ? Ik denk dat je wel zwanger bent hcg moet uit je lijf zijn

X

7. Syllie1984

11 aug 2015
    9
    0
    1
    NULL
    NULL
    Na terugkomst huwelijksreis in mei bleek ik zwanger. Helaas is dit geëindigd in een mk in juni. Is opgewekt met pillen. Hcg zat met 6 weken nog in m'n urine. Hou er rekening mee dat er wat weken over heen kunnen gaan voordat het uit je lichaam is. Ik heb ook wekelijks bloed laten prikken bij de huisarts. Met 8 weken na de mk ongesteld, was een zwaardere menstruatie dan normaal. Nu gelukkig weer zwanger.

Veel sterkte met het verwerken en hopen op een nieuwe zwangerschap !

8. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    hoi

Wat naar dat het je een mk gehad hebt.

Ik herken je verhaal gedeeltelijk. In Nov2013 bleek ik zwanger. We waren erg blij maar helaas ging het mis. Een mk rond 5 weken kwam spontaan op gang. 2 Weken na de mk moest ik van de vk nog eens testen. IK had toen een heel vaag lijntje. Achteraf gezien reageerde de test toen op mijn ei sprong Want 4 weken na de mk hield ik een echt knaltest in mijn handen en mijn dochter is inmiddels al 2 jaar.

NU heb ik afgelopen 10 sept weer een een mk over 2.5 week mag ik naar het ziekenhuis om nogmaals bloed te prikken om te checken of er nog hcg in mijn lijf zit maar ik hoop stiekem op een nieuwe zwangerschap.

De enige manier om er achter te komen er wat in je buik gebeurt is testen. Succes mijn duimen draaien

Deel Deze Pagina