Uitgerekend in Mei of Juni 2015

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dymphna, 22 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dymphna

Dymphna Actief lid

9 okt 2014
    141
    0
    0
    Hallo allemaal,

Het leek me leuk om een topic te starten voor de dames die in mei of juni 2015 zijn uitgerekend.
    Leuk om te kletsen over ervaringen, werk, prive, emoties eigenlijk. Vooral omdat we allemaal rond dezelfde periode uitgerekend zijn leek dat me wel gezellig. Elkaar een beetje up to date houden etc.

Ik zal beginnen en iets meer vertellen over mezelf :p

Ik ben Dymphna.
    29 jaar.
    Ik kom uit Vlaardingen ( zuid holland )
    Ik woon samen met Marcel 32 en mijn windhond Bobby uit Roemenie, 2 katten, konijn en een Lori.
    Ik werk als Wijkverpleegkundige en daar volg ik ook nog de verkorte opleiding voor.
    Dit is mijn eerste zwangerschap, ik vind het ook super spannend en moeilijk om te genieten.
    Dit omdat ik last heb van een depressie dwanghandelingen en dwangedachten. Hiervoor loop ik ook bij een psychiater in het ziekenhuis. Voor mijn zwangerschap was ik ook bekend met een behoorlijk hoge bloeddruk en hyperventilatie ( beide op basis van aanvallen ) Dat klinkt heel negatief en dat is het eigenlijk ook.
    Maar probeer er toch het allerbeste van te maken.

Hoop dan ook door dit topic een beetje afleiding te vinden de komende maanden.

2. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Je hebt onder zwangerschap bevallingstopic ook groepen om mee te kletsen en dan specifieker voor wanneer je uitgerekend bent!

Deel Deze Pagina