Hoi, Dit is mijn eerste, en ze zeggen wel is dat bij de eerste "de buik"pas later komt. Ik ben nu bijna 16 weken en heb nog steeds een platte buik, nou ja er zit een klein bolletje. Van de week zag ik een vrouw die was 17 weken en slank van figuur, maar haar buik, wauw...ze vertelde mij dat dat haar 2e is en dat bij de 2e de buik veel sneller zichtbaar is. Wie heeft dit ook bij zijn eerste dat de buik echt pas laat kwam opzetten? En wanneer kwam die ongeveer opzetten? Vriendinnen van mij hadden bij 16 weken bij hun eerste echt al veel meer dan ik. Kan het zijn dan mijn baby er diep ligt nog? Misschien ligt de placenta ervoor? Ik ben erg slank van figuur ook (weeg 50kg)... Ik maak me zeker niet ongerust, ik weet dat het goed zit maar ik ben gewoon erg benieuwd naar jullie buikverhaaltjes. Groetjes
Hai, Ik ben nu ook 16 weken en weeg rond de 50 kilo. Bij mij begin je het nu een heeel klein beetje te zien. Sávonds is die ook wat dikker dan sochtends. Maar als je niet weet dat ik zwanger ben, zie je nog helemaal niks! Jammer is dat he?! Maar volgens mij gaat het rond de 20 weken ineens heel snel... waar laten we het anders? O en ik weet dat mijn placenta achter ligt.. zal dat er dan wat mee te maken hebben? Liefs
Hier nog geen buik. (17 weken ver) Het is mijn 2de, bij de eerste was ik bij 15 weken al echt uitgezet daaro. Ieder lichaam en iedere zwangerschap is anders! Eet gewoon goed en gezond en die buik komt echt wel! (En dan lekker pronken he!)
iedere zwangerschap is anders. mijn eerste had ik ook snel een grote buik,maar me 2de was weer kleiner in verhouding,die droeg ik echt naar binnen. en deze zwangerschap is nog maar afwachten,
hoi hoi, hier ook een klein bescheiden buikje hoor. als ik de mensen vertel dat ik nog maar 2,5week hoef dan kijken ze me aan alsof ik gek ben. de meesten schatten mijn zwangerschap op nu ongeveer een 6 maand ver... het buikje wil dus niet altijd iets zeggen... liefs marijke
Haha, ik vind het echt heel leuk om al jullie reacties te lezen. Het zegt inderdaad helemaal niets dus, of het nou je eerste of je tweede is. Bij die vriendin van mij, echt een dikke buik en dan komt er een kindje uit van 47 cm, dan denk je wow, zo'n grote buik en zo'n klein kindje, dan verwacht je ook een wat groter kindje. Nou ik ben benieuwd over een paar weken, dan gaan we zeker pronken he meiden, hup naar voren die borsten en buik Liefs...
Ik heb ook nog bijna niks, op een klein bolletje na (wat ook net iets teveel eten zou kunnen zijn . Aan de ene kant vind ik het wel jammer, maar aan de andere kant is het wel lekker praktisch.. je kan gewoon nog alles makkelijk doen.
Bij mn eerste zwangerschap was ik ook 50 kilo en zag je het pas na 4 maanden. Nu ben ik voro de tweede keer zwange ren nu heb ik al een een buik als of ik 16weken ben ofzo in vergelijking met d eerste keer
Bij mij zag je het pas met 5 maanden. En bij 6 dachten de mensen dat ik nog maar net zwanger was. Vond het wel beter eigenlijk want kon alles nog makkelkijk doen ook met 38 weken. De buik zat niet in de weg.En had minder om eraf te trainen.
Ik was zichtbaar zwanger pas bij 25 weken. Vond het helemaal prima. Net voor de bevalling (42 weken) liep nog huppelend rond en kon mijn veters strikken, scheren en noem maar op. Erg makkelijk!
Hier ook nog helemaal niets te zien (nu 14wk3dg) maar als ik jullie verhalen zo lees, hoef ik me geen zorgen te maken en moet ik nog gewoon geduld hebben.
Ik ben nu 14 weken maar ik kan niet langer verhullen dat ik zwanger ben, aangezien mensen het nu echt aan mijn buik zien! Laatst had ik een vriendin over de vloer die nog niets had verteld, maar dat hoefde ook niet toen ze een blik wierp op mijn buik, ze raadde het vanzelf al! Inderdaad heb ik al een flink buikje, terwijl ik vrij slank ben van mezelf. Ook mijn borsten zijn 2 maten gegroeid. Alles is eigenlijk gaan groeien toen ik amper 6 weken zwanger was en kon ik al met 7 weken geen enkele broek uit mijn gewone garderobe meer dicht! Het verschilt dus erg qua vrouw denk ik. Liz01
Ik heb altijd gedroomd van een volle bos haar en een mooie C-cup tijdens de zwangerschap, maar helaas, mijn haar wordt alleen maar dunner en aan mijn borsten verandert niets! Ik blijf hopen de komende weken.
Het is echt heel verschillend. Dat is ook wel leuk ook om te zien bij de buikfoto's op dit forum. Ik ben zwanger van de eerste en het is nu al heel duidelijk te zien. Ik weet eigenlijk ook niet of het ergens aan ligt of je snel dik word of niet.
Bij mijn zijn mijn borsten wel iets gegroeid tot nu toe, maar mijn haar was al dun en nu is het nog dunner Verder ben ik al 5 kg aangekomen, maar goed ook, want in het begin van mijn zwangerschap was ik heel erg afgevallen en woog 46, omdat ik niets binnen kon krijgen.
Hoi, hier werd mijn buik pas echt een beetje zichtbaar zwanger met 6 maanden. Daarvoor was het eerst uberhaupt niet zichtbaar en later meer alsof ik ietsje aangekomen was/dikker geworden was. Mijn borsten groeiden tussen 8 en 20 weken wel van B naar E, dus de spectaculaire groei zat bij mij een verdiepinkje hoger, LOL Die buik zegt idd niks over het formaat kind: ik heb tot het laatst toe een kleine buik gehad en Thirza woog vorige week direct na de bevalling (wel 2 weken te laat) 4330 gram! (53 cm lang). Terwijl mensen mij op het laatst toch hooguit een maandje of 6 schatten.... De ex van mijn man heeft altijd een giga buik, als die halverwege is denkt iedereen al dat ze morgen van een tweeling gaat bevallen, en die heeft altijd een 6-pondertje...
Ik begin nu pas te merken dat mijn buik dikker wordt. Veel broeken pas ik nog steeds. Ik vind het ook wel jammer dat het zo lang duurt, maar wie weet gaat het in eens heel hard... foto's staan in mijn album.