borsten lekken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ThinkPink1201, 21 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    Hoi iedereen,

sinds vandaag echt pijn aan mijn tepels. Er zitten korstjes aan en volgens mij etter??? of zou dat melk zijn? het plakt precies?

Wat kan ik doen?

bedankt!

2. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Dit is zeer waarschijnlijk gewoon melk kun je niets aan doen. Ik heb het al een paar weken 's nachts wordt er soms gewoon wakker van dat mijn topje helemaal nat is lekker irritant.
    Ik had dit met mijn vorige zwangerschap ook al vanaf 14 weken.

3. dido84

dido84 Actief lid

22 nov 2013
    180
    0
    0
    Ik heb t ook al weken! zwaar irritant! korstjes vocht niet echt een smakelijk uitzicht zeg maar. en jeuken dat het doet hahahaha
    ik heb compressen aangeschaft. die zijn zo op. had laatsr een pakje op in een week. er zitten 30 stuks in een pak dus!

Heel vervelend

4. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Ik ken het! Ik schrok me wezenloos toen ik het voor het eerst zag! :$SHOCKING! Maar het is opgedroogd melk.

5. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    oh ok, ik schrok ook heel erg! Haha! Blijven compressen er dan niet inplakken??

6. bananarama

bananarama Actief lid

16 apr 2014
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier heb ik er inmiddels ook last van hoor.. vooral 's nachts en vooral rechts. Zitten hele vlekken in mijn nachtshirt!

Gekke is dat overdag er niet zoveel gebeurt, dus wellicht als ik op mijn rechterzij lig, dat ik er dan een beetje op 'rol' en er druk op komt te staan ofzo? hihi

Die compressen gaan er volgens mij ook best vlot doorheen inderdaad, je moet ze toch met enige regelmaat verversen (wel zo fris).

Of ze blijven plakken weet ik (nog) niet - ik draag 's nachts geen bh waar.

Deel Deze Pagina