Symptomen veranderd

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Whitepearl, 20 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

7 sep 2013
    518
    1
    18
    Ik ben 10 weken zwanger en ik had tot 2 dagen terug echt extreme honger maar dat is nu eigenlijk weg ik kreeg mijn avondeten nog geneens op eigenlijk zelfs minder honger?

Ook was ik erg misselijk maar dat is ook weg.

Mijn borsten zijn wel nog steeds erg pijnlijk.

Is het normaal dat het veranderd? Had ik bij mijn vorige zwangerschap niet bleef hetzelfde.

Morgen heb ik wel een termijn echo maar maak me toch wel beetje zorgen.

2. pindatjuh

pindatjuh Actief lid

3 jul 2013
    364
    60
    28
    Vrouw
    Flevoland
    Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken, hormonen doen momenteel veel met je. Ik ben vandaag 12 weken zwanger en heb afgelopen 2 weken alleen last gehad van vermoeidheid en veel vette dingen eten. Daarnaast heb ik geen last gehad van misselijkheid of pijnlijke borsten en toch zit er toch echt een minimensje in met een mooi kloppend hartje. Zwanger zijn is bij iedere vrouw anders.
    Laat je even weten hoe je echo was gegaan?

3. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ik kan je nergens garantie op geven.

Maar met precies 10 weken voelde ik me opeens kiplekker weer, totaal geen symptomen meer! Maakte me hier wel druk over! Maar 5 dagen later kwam het in volle hevigheid terug en baalde ik dat ik niet even meer genoten had van die dagen.

4. nina22

nina22 Actief lid

16 feb 2014
    198
    0
    0
    friesland
    ik had vanaf dat ik het wist tot een week of 8 ook heel moe en pijnlijke borsten gelukkig niet misselijk, maar voelde me wel anders. en ik kwam er van de week ineens achter dat ik echt nergens meer last van heb! gelukkig hebben we gister een prachtig hartje horen kloppen dus geen stress!

5. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

7 sep 2013
    518
    1
    18
    Vandaag de officiële termijn echo gehad ik ben 9 W en 3 dagen ik dacht eerst 10 omdat ik een echo kreeg na mijn operatie en daar schatte de gyn me 4 dagen verder dan ik zelf dacht het was echt een schatting.

Maar nu klopt mijn gedachte precies en ben ik 9 weken en 3 dagen

Het kindje bewoog ook al en alles zag er goed uit
    Echt mooi om te zien je zag zelfs het neusbotje al

Ik dacht alleen dat ik opgelucht zou zijn dat was ik ook voor een half uur nu weer helemaal zoiets van ik ben nog geen 12 weken grrrrr word gek van mezelf ik wil zo graag gaan genieten pfffff

6. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Erg he, die onzekerheid!

Geruststelling; elke zwangerschap is anders. Bij de eerste kan je veel symptomen hebben en bij de 2e weinig of wisselende symptomen of afnemende; geen peil op te trekken. Geen zwangerschappen vergelijken dus, ookal is het je eigen lijf, reageert die anders op een nieuwe zwangerschap :)

7. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Ik snap hoe je je voelt!! Ik was vanaf week 6 kots misselijk en heel erg moe.. Opeens met 9 weken was het verdwenen ik had alleen nog pijnlijke borsten. Ik helemaal in paniek.. Symptomen die verdwenen was voor mij ( achteraf gezien ) geen goed teken. Een echo gehad en alles was/is prima in orde! Hoeft dus niks te betekenen.

Deel Deze Pagina