En toen verliep alles anders...

Discussion in 'Zwangerschap' started by Ellenore, Jan 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

May 13, 2008
    2,035
    0
    0
    Hey meiden, mag ik even mijn ei kwijt?

Vandaag ging ik voor controle naar de vlk. Blijk ik een veel te hoge onderdruk te hebben. Ik was gestegen van 70 naar 100. Ze vertrouwde het niet en stuurde me door naar het ziekenhuis.
    Daar hebben mijn vriend en ik van half 1 tot 4 uur gezeten. Bloed en urine is helemaal goed, geen sporen van eiwitten, maar mijn onderdruk bleef rond de 100.
    De kleine is twee keer in de gaten gehouden op een ctg scan, maar dat bleek allemaal goed, al is hij nog steeds niet ingedaald.

Op dit moment zit ik thuis, maar vanaf morgen moet ik in het ziekenhuis blijven. Ik wordt ingeleid. 2 Keer per dag wordt er gel aangebracht in de hoop dat de weeën worden opgewekt, maar dat kan nog dagen duren :(
    En ik wilde zo ontzettend graag thuis bevallen.
    Uiteraard ben ik blij met deze controle, maar toch had ik dit absoluut niet verwacht. Mijn voorstelling was iets romantischer.

De volgende keer dat ik jullie spreek ben ik bevallen, dus houd vooral ook die topic in de gaten :)

Ik spreek jullie snel!
    Liefs Saskia

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hi Saskia,

Dat is wel een beetje een domper maar fijn dat ze het in de gaten hebben en jou in de gate houden! Je kindje komt nu heel snel en dat is toch super fijn! Wens je een goeie tijd toe in het ziekenhuis en een vlotte, makkelijke bevalling!

P.

3. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Succes meid!
    Hopelijk heb je gauw een mooie baby in handen.
    Jammer dat je in het ziekenhuis zal moeten bevallen maar dat is voor de veiligheid.
    Zet 'em op!

4. henkie24

henkie24 Niet meer actief

sterkte en succes met de bevalling. jammer dat je nu niet thuis kan bevallen maar in het ziekenhuis houden ze je goed in de gaten en lijkt mij een erg geruststellende gedachte

5. Vervelend dat het anders loopt dan dat je wilde.

Maar ik vind het raar dat men jou inleid, terwijl de baby niet ingedaald is. Bij mijn eerste was de kleine ook niet ingedaald. En daarbij werd mij verteld als niet ingedaald is kunnen we niet inleiden en word het een keizersnede.

Uiteindelijk waren de weeen zelf begonnen en tijdens dat daalde hij in, maar doordat ik op 8 cm bleef hangen werd het alsnog een keizersnede.

6. stresskippetje

stresskippetje Actief lid

Dec 24, 2008
    339
    0
    0
    O meid wat jammer dat het anders loopt dan je graag zou willen.

Sterkte !
    Froukje

Share This Page