borsten minder gespannen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door EdNe, 19 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdNe

EdNe Actief lid

22 aug 2007
    113
    0
    0
    België
    Hallo,
    ben bijna 23 weken zwanger en heb tot nu tot heel erg gespannen borsten gehad. Nu zijn ze plots helemaal niet meer gespannen of gevoelig en terug 'slap' zeg maar. Is dit normaal of moet ik me zorgen beginnen maken?

2. EdNe

EdNe Actief lid

22 aug 2007
    113
    0
    0
    België
    niemand die hier meer van weet? :(

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Toen Sterre in mijn buik dood was gegaan, voelden mijn borsten de volgende dag minder 'zwanger' aan. Ik denk niet dat dit het antwoord is waarop je hoopte. :(

Voel je je kindje wel bewegen? Dat voelde ik dus ook niet meer toen. Als je je zorgen maakt, zou ik de vk bellen en vragen of ze een keer extra naar het hartje wil luisteren. Dat is een heel normale vraag. Ik hoop dat alles goed is met jou en je kleintje.

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik heb het de ene dag wat meer dan de andere.

Als je je zorgen maakt, gewoon even de vk oid bellen.

5. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Ik had de eerste weken van mijn zwangerschap ook last van gespannen en pijnlijke borsten en dit werd zo rond de 4e maand een stuk minder. Ze zijn de eerste paar weken ook enorm gegroeid en daarna niet meer.

Volgens mij komt dit in het begin door hormonen en de totale verandering in je lichaam en is je lichaam na een maand of 4 een beetje 'gewend' aan de nieuwe sitatie.

Sinds een paar weken zijn mijn borsten weer wat gevoeliger (en groter) maar ja, ik loop ook tegen het einde van mijn zwangerschap dus de borstvoeding komt steeds dichterbij.

Maak je dus geen zorgen, ik had precies hetzelfde!
    Ik zou gewoon even langs je verloskundige gaan zodat je gerustgesteld bent!

6. nair

nair Actief lid

20 feb 2007
    154
    0
    0
    gitaarlerares
    bodegraven
    Ook hier is de spanning en pijnlijke borsten zo goed als weg. Ik maak me er verder niet zo'n zorgen over. Denk dat het ook gewoon komt, doordat ze nu niet meer zo hard groeien.

7. girlpower mama

girlpower mama Actief lid

6 dec 2006
    258
    0
    0
    Assistent filiaal manager
    Amersfoort
    Ook hier is de spanning en pijnlijke borsten zo goed als weg. Ik maak me er verder niet ook zo'n zorgen over.

8. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    De mijne zijn ook niet meer zo gespannen en die gevoelige tepels ben ik ook weer grotendeels kwijt. Het komt wel weer terug voor de bevalling, dit is stilte voor de storm :)

9. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    Hier ook niet meer zulke gevoelige borsten, soms maak ik me er zorgen om, maar meestal niet! Als ik dan mn beeb weer voel bewegen van binnen, ben ik weer gerustgesteld
    Een lijf zit raar in elkaar hoor....vooral als je zwanger bent! :confused:

10. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Geen zorgen maken! Bij mij al een week of acht veel minder gespannen borsten, en ook weer een stuk kleiner. Is allemaal heel normaal hoor. Net wat Aquilegia zegt: Als het in combinatie is met geen leven meer voelen of wat voor geks dan ook, dan is het een andere situatie.

Deel Deze Pagina