aan de pil en toch zwanger? wanneer testen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sietske, 25 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sietske

sietske Bekend lid

26 mei 2006
    552
    1
    0
    het is vast al het zoveelste topic over dit onderwerp.

maar goed, ik ben dus nu ruim 3 jaar aan de pil (microgynon 30)
    ik ben hem nog nooit vergeten.
    3 strips geleden was mijn bloeding minder heftig dan normaal.
    de keer daarna ook. ik heb er niet veel aandacht aan besteed.
    toen ik mijn strip weer op had en weer moest stoppen wilde ik mijn menstuatie verschuiven voor de volgende keer. in de bijsluiter van de pil staat dat je dan de stopweek moet inkorten. dat heb ik gedaan. de 2e dag dat ik bloedingen kreeg ben ik ook weer gaan slikken.
    de bloedingen waren bijna te verwaarlozen en hadden ook een beetje bruinigere kleur. (vanaf dag 1)

nu heb ik al een paar dagen last van mijn buik, hij is opgezet en ik heb heb soms kramp, verder heb ik veel jeuk aan mijn borsten.
    daarnaast heb ik al een tijdje het gevoel "ik ga ziek worden" daarmee bedoel ik geen hoofdpijn ofzo maar hangerig en niet lekker voelen.
    heel erg moe, veel plassen, mijn conditie is minder geworden terwijl ik niet meer of minder ben gaan sporten.

Ik heb sex gehad dus ik zou zwanger kunnen zijn. (de pil is natuurlijk maar 99% veilig) vandaag heb ik een test gedaan en die was negatief.
    wanneer kan je nou het beste een test doen als je aan de pil bent omdat je dan geen natuurlijke cyclus hebt.

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik ben ook zwanger geraakt door de pil heen. Ik moest testen als ik dacht weer een menstruatie te hebben.
    Heb e deze min 1x niet gehad met wel 1 stopweek dan zou je nu al een test kunne doen

Deel Deze Pagina