1 dag krampen en bloed verloren, miskraam?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door ellen1983, 25 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hallo,
    ik heb woensdag een paar uur erge krampen gehad en vrij veel bloed en stolsels verloren. de dagen daarvoor wat oud bloed bij het afvegen. donderdag was er echter niks meer aan de hand, en gisteren en vandaag ook niet. bij mijn weten heb ik geen vruchtje verloren. qua symptomen heb ik alleen nog iets last van obstipatie, mijn borsten zijn niet meer gevoelig...
    ik weet dat ik moet wachten op de echo, (die staat gepland op woensdag) maar ik ben zo onzeker, ik lees heel veel verschillende dingen.
    denk je dat ik wel of geen miskraam heb gehad?
    ik was tussen de 6 en 8 weken zwanger. (daarom zou ik een termijnecho krijgen woensdag)
    groetjes Ellen

2. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    is er iemand die hier een antwoord op heeft? ik heb een ontzettende baaldag vandaag. ik ben bang dat ik inderdaad een miskraam heb gehad en dat niet alles weg is. dan moet ik gecurreteerd worden, maar gebeurt dan dan altijd heel snel? of moet je daar nog een poos op wachten?
    groetjes Ellen

3. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Ellen,

als je rood bloedverlies, stolsels en krampen hebt gehad is de kans groot dat je een miskraam hebt gehad. Als het bloedverlies daarna is afgenomen of gestopt is het volledig en dan hoef je zo goed als zeker niet gecuretteerd. Het is wle goed om de echo door te laten gaan, dan weet je zeker of het een miskraam was en ook of de baarmoeder leeg is nu. Sterkte!

Mirjam

Deel Deze Pagina