Dames, Sinds 12 of 13de week heb ik veel minder pijnlijke borsten. Wel gegroeid en donkere tepels gekregen. Maar is dit normaal, en hebben jullie dit ook?
Ja hoor heel normaal. Je symptomen komen en gaan en m.n. de pijn aan je borsten wordt vaak veel minder na het eerste trimester. Geen zorgen dus
Hoi ik heb toen de pijnlijke borsten afnamen me bijna beurs geknepen zo bang was ik dat het mis zou gaan ik dacht ik moet toch nog iets voelen maar nee hoor alleen in het begin last gehad en nu al maanden niet meer hoort er allemaal bij...ook wel lekker dat je die pijnlijke borsten na de eerste maanden niet meer hebt want er komen genoeg andere kwaaltjes voor in de plaats (en die nemen we allemaal voor lief )..haha. Dus volkomen normaal meid geen zorgen.
Ja hoor hier nam het ook rond de 12-13 weken af. Ze voelde weer helemaal normaal. Sinds een paar dagen is het weer terug en zo te voelen heb ik de afgelopen maanden niks gemist . Is volstrekt normaal en geen zorgen maken!
hier hetzelfde, schrok er ook wel even van hoor. Maar als ik de mooie blauwe aderen zo zie en alweer een andere bh moet dragen omdat ze aardig groot worden, zal t vast goed komen haha. daarnaast worden mijn tepels niet echt donker nog, maar ik lek wel af en toe... nu al!
Bij mij nam het rond de 10e week af! Daarvoor flink pijnlijk en vanaf 10 weken eigenlijk helemaal niet meer. Nu zijn m'n tepels weer wat gevoeliger, maar niet meer zo pijnlijk als in het begin. Het maakte mij ook onzeker hoor, toen het ineens minder gevoelig was, maar het is heel normaal.
Alle drie de zwangerschappen had ik ook veel pijn aan m'n borsten. Vooral als ik het koud had, verschrikkelijk! Het duurde gewoon ook tot de geboorte helaas!