Zwanger en diaree, jij ook?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door dochter2009, 5 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    Hai meiden,

Normaal gesproken heb ik altijd last van obstipatie. Nu ook nog wel, maar als ik dan moet dan is mijn ontlasting dun en slap en over de geur heb ik het maar niet haha Hebben jullie dit ook? Liefs

2. 1986tamara

1986tamara Actief lid

17 aug 2011
    116
    0
    0
    woonbegeleider binnen de gehandicaptenzorg
    achterhoek
    Hoi,

Bij mij is het ook heel wisselend, de ene keer heel vast en de andere keer weer aan de dunne kant.. volgens mij hoort dat gewoon bij de symptomen niks om je druk over te maken. wat ik hier zo op het forum gelezen heb

3. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    :) Ik maakte me ook niet druk hoor, was erg benieuwd, want heb mega last van mijn darmen. Ach liever eruit dan dat het blijft zitten haha

4. Mamavan2schatte

Mamavan2schatte Actief lid

8 jun 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yep hier ook!!
    De ene keer vrij normaal,. maar soms ook echt kei dun snap er dan ook niks van en denk dan meestal pff weer de buikgriep maar gelukkig heb ik die al gehad 3 weken terug.
    Al weet ik dat die diaree niet voor lang is ik heb namelijk altijd kei harde ontlasting tijdens de zwangerschappen...begint altijd rond de 16 week ofzo.

5. Anne22

Anne22 Actief lid

18 nov 2007
    220
    1
    0
    Bij mij ook heel wisselend. Soms obstipatie en dan ineens weer diarree. De boel is lekker in de war! :D

6. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Hier ook gehad tot week 11 ongeveer.

7. Boef12

Boef12 Bekend lid

6 jan 2012
    830
    702
    93
    Hier op het moment ook niks anders dan diarree, ik blijf maar naar de wc aan het lopen :( en ook heel wisselend.
    Ben nu 5 weken.

8. Netje89

Netje89 Actief lid

4 okt 2011
    104
    0
    0
    Hoi Lia1986, ik heb hetzelfde als jij, ik blijf naar de toilet lopen. Nu heb ik een spastische darm (of PDS), ik weet niet hoe dat bij jou zit? Normaal gezien heb ik enorme last van obstipatie, net als jij. Sinds mijn zwangerschap heb ik alleen nog maar diarree. Ben er zelfs van afgevallen. Het doet zeer maar ik ben blij dat het er eindelijk uit gaat. Houd mezelf voor dat mijn darmen zich voorbereiden om straks een beetje op te schuiven, ruimte voor de baby maken zeg maar. (Is misschien onzin; maar ik heb de neiging om overal wat achter te zoeken haha). Zal allemaal wel goed zijn. Lees ook op meerdere plaatsen dat het erbij kan horen.

9. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Ben nu bijna 14 weken zwanger, en heb er nog steeds last van. Soms is het net water (sorry) nergens om je druk om te makn. Hoort er allemaal bij!! Liefs x

10. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    hoort er allemaal bij
    ik heb diarree of het keihard

tot laatst van de zwangerschappen en dus ook nu weer.
    bij mijn 2de was mijn darmen zo in de war dat de baarmoeder er steeds op reageerde met keiharde buiken erg vervelend allemaal

11. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    heel erg gehad tijdens mijn eerste maanden zwngerschap! daarna werd het gewoon en met 6 maanden keihard...dat was minder maar ok, meteen na de bevalling was het allemaal meteen weer als normaal. mocht je obstipatie krijgen dan helpen kiwi's heel goed!!!(naast veel drinken en fruit en bruin brood etc)

12. Odin

Odin Actief lid

2 jan 2012
    146
    0
    0
    Noord Nederland
    Herkenbaar allemaal...

13. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    haha wat leuk om te lezen allemaal. Had het bij mijn eerste helemaal niet, maar nu wisselt het ook weer heel erg de afgelopen dagen. Heb helemaal last onder mijn navel. Denk dat mijn dikke darm nu verstopt zit hahaha

14. Jo81

Jo81 Actief lid

27 dec 2011
    200
    0
    16
    Ja hoor, hier ook. Enecdag nergens last van andere dag constant rommelende darmen en diarree....

15. Tulli

Tulli Niet meer actief

Nou ik heb dat me hele zwangerschap al....

16. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Ik heb het in het begin van me zwangerschap gehad. Nu totaal niet meer. Nu is het t tegenovergesteld. Verschrikkelijk. Geef mij dan maar race

17. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Hier heb ik er nu ook last van. Maar ik heb sowieso regelmatig last van diarree in de winter. Alleen nu is het nog erger dan normaal... maar doorgaans wordt dat vanzelf minder hoor ;)

18. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Oh, verschrikkelijk, helemaal in het begin van mijn zwangerschap had ik diarree, later obstipatie, tot aan week 36 aan toe ofzo. Mijn verloskundige vertelde me thee te drinken van Sennapeulen. Hielp heel goed. Niet te veel - dan krijg je weer diarree.

19. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Hier nog steeds erg wisselende ontlasting. Ook regelmatig diarree..wel vervelend, maarja niks aan te doen

20. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte meiden! Ik weet zelf nog niet of ik zwanger ben, ben een week oertijd en sinds vorige week zon rare buikpijn. Ik heb een sapastische darm maar de afgelopen week rare pijnen! alsof er af en toe een hak op m'n blaas word geduurd en rare steken Bij m'n liezen en zijkant bui, darmen ook enorm van slag. Wie herkent dit?

Deel Deze Pagina