Hahaha nee hoor bij mijn zwangerschap van mr zoontje mocht me vriend me masseren maar idd tepels waren een no go gebied haha dat heb de geweten ook. Nu mag die er niet eens na kijken want dan doen ze al zeer dus nee je ben niet raar hahahah
He allemaal! Ondanks een prachtige positieve digitale test vanochtend, vanmiddag een hoop bloed en in 1 x ongesteld geworden. Heel erg verdrietig dus. Ik heb veel gelezen over een koude baarmoeder en mogelijk dat ik hiermee nog iets kan. Thanks voor jullie eerdere berichtjes
ik zou toch nog voor echo ofzo gaan, je zou niet de eerste zijn die bloed verliest en toch nog zwanger is
Ik zou dat zelf niet willen... naar een lege baarmoeder kijken is echt zo leuk niet. Ik heb met 5 weken ook een miskraam gehad en dat is dan een heftige menstruatie. Als je testen aflopen en je hebt verder nergens last van (pijn/koorts) zou ik jezelf niet kwellen met een echo.
Ben er toch even met een berichtje, want ik snap er helemaal niks meer van. Gister (woensdag) op nod drie lichtroze bloedvegen en ook m’n borsten weer helemaal zoals vanouds geen pijntje niks, terwijl ik de nacht niet eens op m’n buik kon slapen. Heel verdrietig van werk naar huis gegaan. Vannacht of vandaag gedacht de doorbraak te zien van de mk, maar tot nu helemaal niks meer. Denken jullie een mk die laat doorbreekt ivm alle symptomen die weg zijn (had er niet heel veel hoor, alleen de borsten) of toch nog een piepkleine mogelijkheid? Ziekenhuis wilde dat ik voorlopig ging afwachten, omdat ze niks op de echo kunnen zien met 4 weken. Liefs
Ik zou heel eventjes afwachten en morgen of overmorgen (bij verder geen extra bloedverlies ofzo) opnieuw een test doen, om te kijken of die is opgelopen. Zo ja, dan zou ik zeker een echo inplannen rond 6 / 7 weken. Ik heb bij de eerste ook veel gebloed tijdens de hele zwangerschap en die is nu 4... ik heb ook 2 miskramen gehad rond 6 weken en dat was een soort heel heftige menstruatie. Daarna hebben ze bij mij wel even gekeken of alles echt schoon was middels een echo.