Borsten na de bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door Damie, 8 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Hoi, ik weet niet of mijn vraag hier hoort maar ik vroeg me af of je borsten na de bevalling weer een beetje "normaal" wordt? Daarmee bedoel ik je tepelhof je je tepel zelf ook. Mijn tepels zijn echt joekels en mijn tepelhof is GROOT....dit ik vind echt LELIJK. Vond mijn borsten altijd zo mooi en nu niet meer...

2. wendy80

wendy80 Bekend lid

21 jun 2006
    510
    0
    0
    moeder
    overijssel
    Geen zorgen meis,
    Dit trekt na de bevalling vanzelf
    weer weg.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.282
    36.147
    113
    Hihi, dat vond ik ook erg lelijk, maar is nu al helemaal weggetrokken. Ben nu alleen niet meer zo tevreden over de vorm..Maar misschien lijkt dat ook wel zo, omdat ik tijdens de zwangerschap 2 maten groter had dan normaal en dat ik nu weer terug ben naar mijn normale maat.

4. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    mijn borsten zijn eigenlijk niet verandert door de zwangerschap,ze zijn nu alleen een cupje groter.

5. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Na 2 zwangershappen zijn mijn borsten minder stevig.. Het zijn nu nog maar 2 gevulde theezakjes (niet zoals die mensen in Afrika hoor..hahahaha)
    Lang leve de voorgevormde of push-up bh's!

6. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Ik had er ook geen vertrouwen in dat de tepelhof weer kleiner zou worden, maar ik kan zeggen dat het toch wel zo is. Ik heb alleen niets overgehouden aan de zwangerschap qua grotere borsten helaas...

7. Female

Female Niet meer actief

Hoi.
    Mijn tepels waren ook heeel groot en super donker.
    Maar nu weer terug normaal.

Deel Deze Pagina