In mijn zoektocht op internet in die 2 verschrikkelijke wachtweken kwam ik op dit topic terecht. Ik kreeg vorige week maandag een topembryo teruggeplaatst en had tot vandaag gevoelige borsten, sinds vandaag is dat helemaal gedaan en mijn hoop is helemaal verdwenen maar het doet deugd te lezen dat het niet zo hoeft te zijn.... Ik heb vrijdag een half uur lang plat gelegen van de pijnlijke steken in mijn lies en dacht toen dat het innesteling was en sindsdien geloof ik er in maar met zo'n ups and downs... wist niet dat het zo zwaar ging zijn...
De wachtweken zijn killing omdat ze lang duren en omdat je dan echt niks meer kan doen. Niet dat je met hormonen spuiten echt iets doet in de vorm van; controle, maar dat voelt wel zo. Nu heb je echt niks meer om handen en is het slopend. Sterkte met het wachten en idd; de symptomen hoeven er niet (altijd) te zijn.
Ik zat even mee te lezen in dit topic... Maar Pssss wat een verschrikking mariska... Ontzettend veel sterkte en kracht gewenst! En een hele dikke knuffel, de MMM is zooo oneerlijk