Hoi, ik zit met het volgende, ons zoontje is opgenomen geweest voor 10 dagen. ivm diverse problemen. De verpleging heeft me geforceerd om van onze 5 voedingen naar 3 voedingen te gaan dit omdat ze dachten dat ie teveel bv zou krijgen nu is mijn productie altij net goed/voeldoende geweest waar ik hard voor heb moeten knokken ivm eigen hormonale problemen en afwijkingen. we deden t super met die 5 voedingen de lactatiekundige van de afdeling was de eertste week ziek uiteindelijk heb ik haar gesproken en is t allemaal recht getrokken en 'mocht' ik terug naar ons eigen ritme. Mn productie heeft echt een super dip gehad :x deze heb ik inmiddels weer zo goed als op peil door kolven en meer aan te leggen nu heb ik alleen echt flinke pijn aan tepels als hij drinkt dit is begon zwak/zeurderig op t eind van zijn opname in t ziekenhuis maar t is nu bijna niet meer te harde moet me echt elke voeding over een drempel heen gooie en op mn lippen bijten ik heb in t allerbegin kloven gehad en t was doorbijten, maar hier lijkt geen eind aan te komen, hij hapt nog steeds hetzelfde en goed, ik kan totaal geen kloven vinden, ik zie in zn mondje ook niet iets van spruw, hij heeft geen tandjes erbij gekregen in die periode en het doet ook pijn met kolven, maak niet uit welke stand.... wat is dit of kan t zijn? ook duurt t inene echt lang eer ik een toeschietreflex krijg ik weet niet zo goed wat ik ermee moet, ik zou graag echt nog een tijd willen voeden liefs, musty
hoi wat vervelend dat je eerst advies kreeg om te minderen qua aantal voedingen ( inderdaad helemaal niet nodig!) en toen weer zoveel moeite moest doen om het op te krikken! Knap dat het gelukt is. Heb je goed gekeken of er geen kloven zijn? En of er echt geen tekenen van spruw zijn? Kan het zijn dat je misschien opnieuw zwanger bent? Hoe is het momenteel (sorry dat er even tijd overheen is gegaan voor ik je vraag heb kunnen beantwoorden). Mirjam