Ik kwam net op facebook deze foto tegen. Kan me nog herinneren dat mijn oom en tante z.n Lavet hadden.
Ja ik ken t nog in m'n eerste flatje (stond op nominatie om gesloopt te worden) zat een lavet. Wat leuk om weer te zien.
Dat hadden wij vroeger ook thuis! Mijn moeder deed er drie kinderen tegelijk in, ideaal! Eigenlijk jammer dat ze 'uit' zijn, want het was erg praktisch!
Een cliënt van ons heeft een mega groot huis maar alles enorm gedateerd (zonde voor zo n mooi huis!) en zij hebben dit ook nog..
laatst hadden wij een nieuwe client in de wijk en die had ook nog zo'n ding. Alleen kon e er niet meer in door de grote opstap.
bij mijn oma in huis zat vroeger zoń ding. niet dat ik die volgens mij nog gezien heb, maar mijn buurvrouw woonde vroeger in dat huis (hoezo toeval) en die wist nog te vertellen dat haar zusje daar vroeger in zat. lijkt me toch best praktisch zo;n ding, best jammer dat ze " uit" zijn
Mijn vader had vroeger (na de scheiding van mijn ouders) zo'n lavet in zijn flat, er handig voor hem als wij met zijn 3 tjes kwamen logeren En jammer dat ze Uit zijn ja, lijkt mij best handig nu met 2 kleintjes, alleen is de instap ook best hoog (of kijk ik nu met kinderogen, ik kon er niet zelf inkomen toen)
Mijn ouders hadden dat vroeger. Ik ben er nog in gebadderd, tot ik een jaar of 5 was. Ze hebben er gelukkig later wel een echte douche laten plaatsen.
mijn ouders hadden dat ook... Ging er ook geregeld in Later toen mijn broetje geboren was en hij ook goed kon zitten ging hij er ook in, ik was te groot ( we schelen ruim 4 jaar) Maar mocht toen wel met mijn voeten erin, Was altijd een feest als we hier in mochten. Wel een foto, helaas geen scanner
Mijn opa heeft dat nog steeds. Hij houdt de renovatie van zijn huis tegen. Ook nog geen cv enz. Vroeger ook wel in geweest bij opa en oma.