Wie heeft wel eens Mississippi Mud Pie gemaakt of gegeten?

Discussie in 'De lounge' gestart door prettymum, 22 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prettymum

prettymum Niet meer actief

Ik heb een heerlijk recept uit de Allerhande uitgetest; hij staat nu in de oven! Ben dus erg benieuwd.

Nu staat er in dit recept een topping van een blikje gecondenseerde melk met 200 gram chocola en 100 gram honing. Dit komt bovenop de taart van ook lekker veel chocola, boter, ei en suiker.

Aangezien ik de boel van gecondenseerde melk en chocola al megazoet vind dacht ik de honing weg te laten. Maar ik twijfel dus of dit wel of niet een onmisbaar ingrediënt is?

Op internet vind ik 100 verschillende recepten, met en zonder topping, allemaal verschillende toppings, met slagroom, zonder slagroom, wit, bruin, vulling met twee eieren, vulling met zes eieren... En het heet allemaal dus Mississippi Mud Pie. En het ziet er allemaal waanzinnig lekker uit.

Dus ben ik benieuwd: wat is jouw lekkerste recept?

2. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Ooh lekker!
    Ik zag hem ook in de AH staan.

Show een een fotootje?

3. prettymum

prettymum Niet meer actief

Als hij af is laat ik zeker weten hoe hij smaakt! Ik heb overigens bij het recept het stukje over het aantal calorieën per stukje maar niet gelezen... Er gaan 16 stukken uit deze taart dus alleen aan te raden als je mensen hebt om te helpen met opeten.

4. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Ik heb er idd eentje een keer gemaakt! :)
    Is heel lekker! Maar begin met een klein stukje, want hij is zwaar. Had die uit het boek van de Hummingbird Bakery. Staan een hoop cupcakes, taartjes etc in. :) Mmm...pas straks gewoon niet meer door de deur hier haha!

Deel Deze Pagina