Tweeling?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sassie, 22 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sassie

    Sassie Lid

    8 nov 2005
    48
    0
    0
    Utrecht
    Zijn er dames die een tweeling hebben/verwachten en dat al in de eerste weken wisten/voelden?
    Voel je je anders als je zwanger bent van een tweeling?

    Misschien vinden jullie het een rare vraag, maar ik heb gewoon het gevoel dat ik zwanger ben van een tweeling :)
    Geen idee waar dat gevoel vandaan komt....maar ik heb het wel....
     
  2. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Wat leuk zeg!! Ben benieuwd of je gelijk hebt. Twee vriendinnen van me voelden het ook en hadden gelijk!!
     
  3. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Hoi! Ik voelde het ook vanaf het begin al, helaas is er bij mij iets mis gegaan, maar was idd zwanger van een 2ling! Nu heb ik gelukkig nog een gezond kindje over wat lekker aant groeien is! Ben benieuwd of je ook gelijk hebt!!

    Liefs Peetje
     
  4. Sassie

    Sassie Lid

    8 nov 2005
    48
    0
    0
    Utrecht
    Ben ook benieuwd...

    Peetje, wat spijtig. Maar fijn dat je nu nog een gezond kindje hebt.
    Geniet ervan!
    Mag ik vragen wat jij dan voelde waardoor je dacht dat het een tweeling was?
     
  5. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Ik heb ook zo het idee. Maar miss. omdat ik er geen twee kan hebben. Daar is ons huis veelste klein voor. Dan moeten we flink gaan verbouwen haha!! maar het is toch zo dat het toch wel in de family moet zitten. De vader wel de zoon niet en dan de kleinkinderen weer wel. Dacht ik hoor. Maar miss ook wel niet
     
  6. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Nee hoor, hoeft niet perse. Bij mijn vriendin zit het niet in de familie....
     
  7. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    ok slik slik ... haha maar het zal wel meevallen hoor ... en zijn het er twee dan zijn het er twee ... ;)
     
  8. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hmmm meestal gaat het er wel om of het in de familie zit. Dit word je ook duidelijk gevraagd als je voor de eerste keer bij de vk komt.

    Bij mij zit het wel in de familie me oma is tweeling. Me moeder niet dus had mijn moeder kans op tweelingen en die heb ze niet gehad. En als nog blijk ik kans te hebben op een tweeling. Dit was dus ook als eerste waar ze naar keek op de echo.

    Maar ik heb er maar 1tje hehe daar heb ik verlopig denk ik wel me handen vol aan :p
     
  9. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    mijn opa is ook een tweeling, maar ze hebben bj mij niet perse gekeken, of ik een tweeling had... ze ging uiteindelijk wel kijken.. want dat moet je toch weten.. ;). soms denk ik wel eens... wat nu als sze het niet goed gezien heeft en ik heb wel een tweeling ... ahhaha maar daar ga ik niet vanuit ;)
     
  10. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Toevallig heb ik net een verhaal gelezen in een oude ouders van nu over een vrouw die maar 1 echo had laten maken toen ze 11 weken was, daarop was maar 1 kindje te zien. Bij de onderzoeken erna voelde de verloskundige ook maar 1 kindje. Bij de bevalling :) kwamen ze er pas achter dat het een tweeling was!!
    Ze was wel veel aangekomen tijdens de zwangerschap, zo'n 20 kilo, maar dat was ze bij haar eerste ook.
    Niet dat ik jullie bang wil maken haha :)
     
  11. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Hoi sassie,

    Wat ik voelde, het was voornamenlijk een voorgevoel, maar ik voel mijn eisprong altijd en ik heb het gevoel gehad dat er eerst een ei aan de ene kant sprong en half uurtje later aan de andere kant, ik zei toen al tegen mijn vriend dat ik dacht 2 eieren te voelen dus al s ik nu bevrucht zou zijn het er 2 zouden worden :) haha maar ook de weken daarna had ik pijn bij het plassen enzo, als ik maar iets van druk zette dan voelde ik een nare druk in mijn baarmoeder en toen wist ik zowiezo dat ik zwanger was, maar het was erger als bij mijn eerste kindje, weet dus niet of het daaraan lag, maar verhoogde bij mij wel het idee dat het er wel eens 2 konden zijn! Ben wel heel benieuw hoor naar je echo!!

    Liefs Peetje
     

Deel Deze Pagina