(bijna)geen symptomen, ruim 9 weken

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Koetje85, 15 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koetje85

Koetje85 Lid

5 nov 2014
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag ben ik 9+2 weken zwanger, maar ik heb totaal geen symptomen. Ook niet gehad overigens.
    Zo af en toe heb ik een beetje last van de onderrug, maar dat was het dan.
    In week 5 heb ik iets last van de borsten gehad (opgezet + gevoelig), maar ook dat verdween na 3 dagen. Ze zijn nu zoals ze altijd waren (zacht en niet gevoelig).
    Ik ben hooguit wat moe en hongerig
    Mijn vorige zwangerschap is geëindigd in een MA (met 5W) dus ik kan niet wachten tot deze 12 weken voorbij zijn. (niet dat het alles zegt, maar dan ben ik misschien iets meer gerustgesteld)
    Ik heb al een aantal mooie echo’s gehad, waarop het hartje het supergoed doet, maar toch maakt alles je zo onzeker.
    Vooral het niet hebben van symptomen. (niet misselijk, geen steekjes baarmoeder enz.) (er zijn vast dames die hier jaloers op zouden zijn)
    Zijn er meer dames rond dit aantal weken die ook nergens last van hebben? (vind het soms haast ongeloofwaardig dat ik echt zwanger ben)

2. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ik heb ook bij geen van de zwangerschappen symptomen gehad, alleen deze wat vlagen misselijkheid zo is af en toe, dus ben ook gewoon een van de gelukkige met weinig kwaaltjes.
    2 goede zwangerschappen en 1 ma

Alleen bij ons voelt het pas wat meer werkelijkheid als we een buik krijgen.

Maar het is zeker moeilijk genieten na een missed abortion maar hoe verder in je zwangerschap zit dan trekt het wel weg, maar dan kom de 20 weken echo weer waar je voor zenuwen krijg.

Toch proberen lekker te genieten en waarschijnlijk ben je ook gewoon een van de vrouwen zonder kwaaltjes :)

3. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Herken je verhaal heel erg, ik ben zwanger van een tweeling en het is dat ik elke week een echo heb gehad anders zou ik zeggen ik ben niet zwanger :D beetje overdreven natuurlijk, maar het enige waar ik echt zo van kan zeggen ''kwaaltjes'' zijn lage rugpijn, misselijk als ik nuchter ben en hoef maar te eten en weg misselijkheid en me boobs zijn zwaar en pijnlijk thats it

Mijn verloskundige zei dat ik een van de lucky ones ben, maar als je een miskraam heb gehad ben je banger dan wanneer je dat nooit heb meegemaakt, daarom heb ik elke week wel een echo laten maken gewoon als bevestiging dat het nog goed ging.

Probeer toch te genieten en misschien komen de ongemakken nog wel :D

xoxo

4. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Ik heb ook helemaal geen kwaaltjes. Maakt mij soms ook erg onzeker. Heb alleen snachts wat last van mijn borsten en ben vermoeider. Denk dat we hier erg blij mee mogen zijn, maar het maakt je ook wel onzeker..

5. knofje2008

knofje2008 Niet meer actief

Heel naar die onzekerheid. Vorig jaar heb ik 3 ma gehad. Nu 11 weken zwanger en wel veel symptomen, maar vreselijk bang dat het toch weer mis gaat.

6. Soof87

Soof87 Actief lid

23 dec 2014
    488
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook hoor. Ben alleen moe. Voor de rest voel ik me prima!

7. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 3 miskramen gehad en had elke keer niet veel symptomen. Wel wat pijn aan mijn borsten.
    Deze zwangerschap hetzelfde eigenlijk maar nu gaat alles goed :)

8. Koetje85

Koetje85 Lid

5 nov 2014
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt, gelukkig morgen een echo. Kan bijna niet wachten..
    Hebben jullie ook geen last van steekjes/trekkerig gevoel baarmoeder/banden? Dacht eigenlijk dat er toch altijd wel bij hoorde? Gelukkig nog maar 1 dagje wachten...

9. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Roep maar niet te snel... :D Ik dacht ook dat het wel meeviel, maar moest daarna toch echt een paar keer kotsen en was wel misselijk tot vandaag (14+2) nog! Wat niet is, kan nog komen.. En anders heb je gewoon heel veel geluk!

10. Leni88

Leni88 Bekend lid

16 sep 2014
    807
    422
    63
    Vrouw
    Hier hetzelfde.
    Tijdens de 1e zw vanaf week 6 elke dag misselijk en pijn aan mijn onderbuik, krampen etc.
    En nu? Helemaal niks:D behalve moeheid en meer honger nergens last van, geen misselijkheid, geen krampen, niks.
    Ben er echt blij mee, hopelijk blijft het voor jou ook zo, want die misselijkheid in mijn eerste zw was echt vreselijk!

11. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Hier ook bijna geen symptomen.
    Ik ben wel even misselijk geweest maar dat is gelukkig snel over gegaan, mijn boobs deden tot week 5-6 ongeveer heel erg zeer maar nu niet meer.
    Nu alleen nog maar de volgende kwaaltjes;
    - Opgeblazen gevoel na het eten
    - Veel plassen. Is sinds gisteren pas overdag ook heel erg, eerst alleen s'avonds en s'nachts. Nu moet ik z'n beetje elk uur wel..
    - Vermoed in de avond maar veel minder dan in het begin.
    - Stemmingswisselingen.. En vooral snel geïrriteerd.
    - Banden pijn

Het zijn maar een paar kleine dingetjes en ik denk gewoon dat ik 1 van de gelukkige ben die niet veel last heb.
    Al hoor ik naar mijn idee steeds meer meiden die amper kwaaltjes hebben.

12. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Het komt heel vaak voor hoor!
    Ik had ook bijna geen symptomen alleen dat ik 's avonds het eten niet lekker vond.
    Ik heb 1x overgegeven, dat was van de spanning omdat ik ineens veel bloed verloor. Ook dat is goed gekomen.
    Verder echt niks.

Oja, en na 8 weken waren alle vage symptomen (iets grotere borsten, iets gevoelige tepel, iets eerder moe 's avonds) alweer verdwenen.

13. AnissaAmina

29 jun 2014
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook vandaag 7w en 5 d!

Heb de afgelopen anderhalf jaar 1 ma en 1mk gehad de laatste in september 2015!

25 jan. Testen wij weer positief en naar eigen berekenigen zouden wij 6w en 2d. Zijn.. 1 februari zo een naar gevoel toch maar naar de vk. Niks te zien op de echo alleen een vage grote witte vlek! Wat was ik gebroken zeg!

Vervolgens mocht ik een week later terug komen en naar 10 min goed zoeken duwen en draaien zat de vk in de baarmoeder "die helemaal naar links ligt gekanteld, waardoor zwanger worden ook een probleem is blijkt!" en daar lag het dan lekker rustig met een mooie hartslag. Maar ik ook nergens echt last van, mijn broeken gaan wat minder makkelijk dicht ben smorgens erg duizelig en veel misselijk maar dat verdwijnt naar een kopje thee en een appeltje, heb geen groeiende borsten en ook geen pijn. Wel last van vermoeidheid.

Heb helaas wel als ik op mijn rug lig dat ik last krijg van mijn buik meer het gevoel of dat er iemand op zit!

Ook hier erg onzeker hoor, ik mag volgende week donderdag weer voor een echo en ben al een week zenuwachtig ervoor wat me tewachten staat, je gaat er snel vanuit dat het niet goed is.. maar probeer toch een beetje positief te blijven. Ben ook erg blij als de 12 weken voorbij zijn !!!!!

14. Koetje85

Koetje85 Lid

5 nov 2014
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan dus toch echt goed gaan. Gisteravond een echo gehad en alles zag er goed uit. Zelfs het hartje al even gehoord. (had hem al een paar keer gezien)
    Ik zit nu op 9 weken en 5 dagen en ga nu dan toch maar proberen om er van te genieten. Mijn enige symptoom nu is dat ik een trekkerig gevoel heb in mijn liezen. Dit zullen de banden wel zijn.
    Volgende echo is over 3 weken (12 weken echo)
    Dat gaat nog lang duren, maar we proberen nu toch echt om positief te blijven (makkelijker gezegd, dan gedaan) maar we doen ons best...

15. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    Bij zwangerschap dochter had ik ook geen klachten, pas met 13 weken buikpijn en toen kwam ik er ook pas achter. Met 14 weken misselijk...... dat is nu wel anders. Maar het zegt dus helemaal niks!

16. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Idd roep maar niet te snel. Bij mijn 1e zwangrschap had ik tot 7 weken nergens last van. En ik maar zeuren dat er geen symptomen waren. Nou had er spijt van. Moest nog in het ziekenhuis liggen door misselijkheid en braken. 2e en 3e zwangerschap ook heel erg misselijk en braken.

Nu ben ik zwanger van mijn 4e zw. Vanaf de 7e week is het weer begonnen. Nu is het minder gelukkig. Wel heer erg moe met een kleine baby.

Ik zou maar echt blij eijn als ik jou was dat je geen symptomen hebt.

Deel Deze Pagina