hallo, wie o wie vind het ook zo leuk om met je kleine te spelen in de buik! als ze op een plek shoppen dat je dan terug duwt en hij/zij dan terug reageerd! of gisteren onder de douche. ik stond er onder en de straal was boven op mijn buik, zag de buik gewoon omhoogkomen! zal wel hebben gedacht dat is lekker warm, daar moet ik zijn. en dan de douche kop verplaatsen op je buik, dan gaat ie het gewoon volgen! zo leuk, schattig en grappig tegelijk en als ik wat steviger over mijn buik aai reageerd ie vrijwel meteen!
Ik voel de baby wel geregeld, maar echt 'spelen' lukt hier nog niet. Het is niet zo dat Fröbel echt op bepaalde dingen reageert. (Eigenlijk alleen de autogordel en soms de laptop als die op mijn buik steunt.) Ik probeer soms wel een beetje uit te dagen door op m'n buik te duwen, maar ons eigenwijze schatje reageert alleen als ie zin heeft, geloof ik. Zal wel op de moeder lijken.
Hier word ook flink gereageerd op me handen als ik die op me buik leg of op de douchestraal zodra ik die op me buik laat lopen. Zodra ik ga zitten begint ze al te bewegen en doe ik altijd over dr bolletje aaien, ze ligt namelijk in stuit en je ziet duidelijk haar hoofdje van links naar rechts gaan. Ze vind het ook leuk om te plagen tijdens een ctg. Toen ik een paar weken geleden aan de ctg moest liggen hebben ze met veel pijn en moeite dr hartslag kunnen vinden en zodra ze die hadden bewoog ze weer en moesten ze weer op zoek. Na 30 minuten er achteraan gezeten te hebben bleef ze dan eindelijk op 1 plek liggen maar toen ging ze liggen trappen en hoorde je flinke doffe geluiden uit dat apparaat komen hahahahaha een lekker eigenwijsje dus. Ik geniet nu nog even lekker van het gespeel met de buik want vrijdag is het over dan word me kleine meisje geboren d.m.v. keizersnee. Ga het best wel missen, en helemaal omdat ik weet dat dit de allerlaatste keer is dat ik dit voel want na 3 kindjes ben ik wel klaar en word ik na de ks meteen gesteriliseerd.
hier ook al lekker aan het spelen met de kleine al weer een poosje volgt gewoon mijn hand ofzo als jij zegt met de douche straal
@ danoontje, wat spannend dat je weet dat jullie beeb er snel aankomt! geniet nog ff van het spelen in je buik. kan mij wel voorstellen dat je het gaat missen omdat je weet dat het de laaste keer is dat je in verwachting bent! heel veel succes verder. @ tupp, met 21 weken kon ik ook nog niet echt spelen, is ook nog maar sinds afgelopen week dat het contakt maken steeds beter lukt! @ irisnaomi, leuk he dat spelen! weten jullie wat het wordt? wij niet. nog netjes 4 maandjes wachten
tukker > ja hier weten we wat het wordt een meisje en een druk meisje haha schokt echt de hele dag door
hey allemaal, wat ik me afvroeg, als ik op de bank lig, nu bijvoorbeeld, dan voel ik af en toe geplof en gerommel. Dit volgt meestal met kleine beetjes lucht dat mijn darmen uitmoet. heel gek, twerijl ik niet echt winderig ben. kan het zijn dat de kleine lekker druk is en tegen de darmen aankomt? Mijn placenta ligt aan de buikzijde dus kan ook zijn dat dit nog niet de kleine is,maar het begint ZO op te vallen! Toch even navragen bij jullie die al wat verder zijn !
vond dat ook altijd genieten. als ze rustig waren dan hoefde ik alleen maar een keer op me buik te tikken en ze tikte terug haha. mijn dochter duwde altijd haar kontje in me hand ook z'n leuk gezicht. zag je ineens een hele bobbel omhoog komen. heb er heel wat filmpjes van gemaakt . ook als ik iets op me buik legde zoals afstandsbediening dan probeerde bijde kids het er af te trappelen
@ pina82, ik had dat ook met 17 weken en heb de placenta ook voor liggen. maar het is ook zeker wel je kleine! want op een gegeven moment vond ik die plofjes echt niet als iets van de darmen aanvoelen.