Hoi Ladies! Ik ben als t goed is rond de 6 weken zwanger...! Even over de borsten. Kan het zijn dat ze de ene dag gevoeliger zijn dan de andere...? Vandaag zijn ze bijvoorbeeld minder pijnlijk dan andere dagen... Hopelijk hoef ik me er geen zorgen over te maken??
nee niet druk over maken, bij mijn vorige zwangerschap voelde ik me soms elk uur anders en ging de pijn aan de borsten na een paar weken weer weg. nu ben ik nog maar 4 weken zwanger maar heb wel continu pijn aan de borsten (zwaar gevoel).
Meiden gefeliciteerd!! Ik ben ook zwanger... 1-2 weken volgens Clear Blue dus nog heel pril. Heb ook het ene moment meer last van me borsten dan het andere moment. Gisteren veel felle steken en vandaag kan ik er weer helemaal zitten en voel niets.. Spannend he meiden.... XXX
Oh gelukkig... Stelt me een stuk geruster!! (is dat een Nederlandse zin..??) Ja je voelt vanalles en als t dan ineens anders is ga ik t me toch afvragen... Nou super spannend!! Enne bedankt voor jullie reacties!
Soms heb ik het idee dat ze uit elkaar knallen, zo gespannen zijn ze. En andere dagen is het prima te doen. Had ik bij de eerste ook, het zal dus wel normaal zijn. Geniet van je zwangerschap!
heb deze zwangerschap, in tegenstelling tot mijn andere zwangerschap... nog geen 1x pijnlijke borsten gehad.... en dat was anders bij mij HET eerste symptoom.... niet druk maken dus.... maarja dat is altijd makkelijker gezegd dan gedaan he?!
Ja is zeker super pril allemaal hihi... Hebben jullie het al vertelt tegen mensen?!? Ik wil denk toch even mijn afspraak bij de verloskundige afwachten jullie ook of niet? Hmmm.. wat is slim he?
ik heb het alleen aan de opa's en oma's verteld, maar meer omdat we dingen gepland hadden op dagen dat ik nu naar het zkh moet. verder vertellen we het iedereen pas als de 1e echo is geweest.... blijft altijd lastig inderdaad hoor, wij dachten zo...als het mis gaat vertellen we het de opa's en oma's vast ook...
Ja precies dat zat ik ook te bedenken! Alleen bij mij is het nog zoo pril, maar we zullen het van de week wel gaan vertellen! Spannend zeg, beide ouders worden allebei voor de 1e keer oma en opa... haha ben benieuwd!!
ik heb dus ook (nog) geen pijnlijke/gevoelige borsten....had ik bij mn zoontje sowieos pas later n de zwnagerschap....maar toch deze x twijfel ik er dan veel meer over.... maargoed verder wel andere symptonen...maar toch heh als je zo pril zwnager ebnt is het zo eng allemaal vind ik dan
Hai Tessa, Heb je vroeg getest? Omdat je weet dat je nog maar 4 weken bent? Dus 2 weken, (min de 2 kado)
Vind ik ook eng!! Snap t goed.. Ik heb wel gevoelige borsten alleen soms wat minder.. Maaaar nu worden mn (.)(.) ineens veel gevoeliger!!!! Niet normaal!
ja idd wie weet worden ze van mij pas over een week gevoelig oid! Bij mn zoontje ha dik pas echte kwaltjes rond 7/8 wkn...maarja liefst voel je van alles heh extra bevestiging ... maar nu merk ik het wel dat ik bijna heel de dag missleijk ben...in elk geval heel vaak per dag dat ik er bij stil sta...ook pas sinds gister
Ik heb bij alle 3 nog nooit last van me borsten gehad heel apart....bij eerste 2 had ik helemaal geen kwaaltjes. Bij me kleine meid wel ohhhhhh wat was ik misselijk zeg!!!