Beurse buik, niet eten, niet slapen zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door linxje, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linxje

linxje Lid

11 jul 2011
    72
    0
    6
    Beste dames,

Laatste week(weken) slaap ik heel slecht, eet ik heel slecht: ik heb geen honger en als ik eet zit ik na een paar happen al vol.

Van de week had ik ook last van een soort "geschop" in mijn buik maar ik heb gegoogeld en dat kan ook en spastische darm zijn.

Vanochtend voelde ik aan mijn buik en drukte naast me navel(rechts) en dat is niet een prettig gevoel dat voelt beurs aan. Ook (links)bovenin mijn buik als ik druk voelt het of het beurs is. Als ik op de rest van me buik druk voelt dat best wel hard (sommige plekken gewoon zacht)

Poosje terug heb ik al een zwangerschapstest gedaan en die was negatief.

Op dit moment heb ik een bloeding(beetje ongesteld)
    zou het kunnen zijn dat ik toch zwanger ben?
    Wat hebben anders die "beursen" plekken te betekenen?

Groetjes

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Hoi,

wat is een poosje? Misschien toch nog een testje doen?
    Het klinkt wel erg als dat je darmen van streek zijn, of dat je ongesteld bent.
    Hoelang ben je al van de anticonceptie (pil?) af?

3. linxje

linxje Lid

11 jul 2011
    72
    0
    6
    2 maanden ongeveer van de anticonceptie pil af (slikte hem al niet regelmatig vergat hem vaak) en denk 5 weken geleden misschien 6 weken geleden een test gedaan.

Dus waarschijnlijk zijn het gewoon me darmen die beurs aanvoelen?

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Het zou heel goed kunnen, maar je kan natuurlijk nog even een testje wagen, het is tenslotte al een aantal weken geleden.
    En als de klachten aanhouden zou ik wel even contact opnemen met de ha, ten slotte kan ik niet beoordelen van achter mijn computer hoe jij je voelt ;)

Deel Deze Pagina