Borsten soms pijnlijk, soms niet??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Troel, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troel

Troel Niet meer actief

Oeii! Gek hè, dat de een zich zo ziek kan voelen en de ander weer bijna niets merkt! :D Verschil moet er zijn..

2. tessa5090

tessa5090 Lid

7 jul 2011
    17
    0
    0

Hoi Hoiii,

Ja ik had zondag mijn NOD, vrijdag 16 september getest met clear blue en één van kruidvat en BENG!! Zaterdag 10 september geklust waren nog niet heel bewust bezig en meteen raak, terwijl mijn eisprong volgens de berekeningen maandag 12 september zou moeten zijn!!

Maar hormonen in overvloed hoor pfoeee!! En heb nu echt onwijs kramp :(

3. Troel

Troel Niet meer actief

oei wat voor kramp heb je? :(

4. Nina1984

Nina1984 Lid

19 sep 2011
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb me hier ook zorgen over gemaakt.
    Ik merkte dat ik zwanger was doordat ik bijna niet meer op mijn buik kon slapen. Ik ben nu bijna 9 weekjes en ben van 75B naar 75D gegroeid. Inmiddels doen mijn borsten nu al een paar dagen niet meer pijn en dat was ook weer geen fijn idee. Maar inmiddels ben ik gerust gesteld. Ik hoop wel dat ze nu even stoppen met groeien.:)

5. Troel

Troel Niet meer actief

Zoo! Das indd flink veel groter!! Das bij mij niet zo,,, nog niet misschien ;)

6. Nina1984

Nina1984 Lid

19 sep 2011
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad.
    Ik kan mijn lingerie niet meer aan :)

7. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Ha dames,
    Misschien herkent iemand van jullie dit: mijn borsten zijn (nog?) helemaal niet gespannen, gezwollen of gevoelig. Ze zijn juist helemaal zacht geworden. Net pudding. De stevigheid is volledig verdwenen sinds enkele dagen. Ik vind het heel vies voelen :$ en mijn vriend vindt het supergrappig ;).

8. fafje

fafje Niet meer actief

zo voelde ik nog niks, en sinds vanavond voel ik dat ze wat gezwollen zijn en wat voller voelen..af en toe wat lichte steekjes ook...denkd at het nu pas begint!

9. Troel

Troel Niet meer actief

Ik herken het niet maar heb het wel veel gehoord hoor!! Je borsten kunnen inderdaad zachter aanvoelen! Ik denk dat het bij iedereen weer anders is. Ik dacht, hoorde, altijd dat als ik zwanger zou zijn mn borsten direct groter zouden worden. Is ook wel zo, maar helemaal niet heel veel groter! Dat werd me altijd wel zo verteld! ;) Bij sommige worden ze helemaal niet groter! ;) Maare misschien komt het nog bij jou? Als je wat verder bent? ;) Gefeliciteerd!!!! Helemaal als ik je handtekening zo lees?! :):):):)

10. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Dat is een geruststelling! Dank, Troel, ook voor je felicitaties! T was n hele bevalling om zwanger te worden ;)

11. Elizabeth38

Elizabeth38 Actief lid

12 jul 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, gefeliciteerd! Ik ben ook erg pril zwanger, ongeveer 4 weken. Heb vooral in de avond zere borsten. Misselijk? Niet echt, ik heb wel hoodpijn.

12. mamavnowemie

26 feb 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou t rare is 26 augustus was mijn laatste ongi en ik begon al vanaf de 13e veel te plassen en mijn borsten begonnen gespannen aan te voelen en groter. nu sinds vrijdag heb ik die 2 sympthomen niet echt meer. moet ik me zorgen maken of niet? ben trouwens net 4-5 weken zwanger.

13. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    las ook op het internet dat je aan de kwaaltjes gaat wennen en het dus minder ovalt of je er minder last van lijkt te hebben :)

14. Troel

Troel Niet meer actief

Oh beter! Nou mn borsten doen erg zeer! De laatste 2 weken.. :D

15. kreeft

kreeft Actief lid

2 okt 2008
    177
    0
    0
    ik ben ook erg onzeker, de ene keer doen ze wel zeer en de andere keer tegen de middag aan is de pijn helemaal verdwenen.

ben op dit moment 7 wk en 2 daagjes zwanger, vrijdag weer een echo.
    met 6.5 wk had ik al een kloppend hartje gezien, maar de mensen om me heen zeggen is nog wel vroeg he met de nadruk op VROEG :(

dus die woorden maken me erg onzeker.

hopelijk zie ik deze vrijdag het hartje weer.

gr kreeft

16. Troel

Troel Niet meer actief

Wat bedoelen ze dan met vroeg? Is dat dan niet goed ofzo?..... Is toch super dat je t hartje al hebt gezien?? Wees blij en hier hoef je echt niet onzeker over te zijn! :D:D:D

Deel Deze Pagina