Dames ik moet over een paar dagen gaan testen, Alleen is het zoo dat ik hele erge steekjes heb in mijn buik en in mijn rug! het doet zooo zeer, dit heb ik nog nooit gehad! Mijn temp blijft ook lekker hoog, 36,9 Wat voelde jullie voordat jullie gingen testen??
Eigenlijk niet veel alleen overtijd tussentijdse bloeding gehad dus dacht dat ik ongi ging worden uiteindelijk 8 mei positief getest met ruim 8 dagen overtijd. Je temperatuur is hoger dan normaal? hou je het elke dag bij op een vast tijdstip. Veel succes met testen
Ik kreeg 5 dagen voor NOD steekjes in mijn buik, van die ongi pijnen maar veel te vroeg, dit herkende ik nog van vorige x (want normaal ongi pijn en dan paar uur later breekt bloeding door). Ook paar dagen voor NOD onwijze rugpijn, echt niet normaal. Ik testen dag later toen zwanger dus bij mij waren het voor tekenen.
Anouk, wie weet ben ik dan ook zwanger! OOK heel erg last van steekjes in mijn buik. zeurderige gevoel bij mijn baarmoeder en rugpijn! Dit heb ik nooit eerder gehad, voor mijn nod een paar uurtjes krampjes en vervolgens werd ik ongesteld maar nu heb ik dit sinds gisteren! heel vreemd
Ik kreeg last van mijn borsten en buik een week voordat ik ongesteld moest worden. Ik dacht nog van zo die menstuatiepijn is wel erg vroeg. Maar het deed ook niet echt pijn maar je voelde het zeg maar. Weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. En mijn borsten zijn erg gevoelig.