Afnemende misselijkheid week 9

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door nikie86, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 9 weken en heb t idee dat mn misselijkheid minder is dan rond week 7..herkent iemand dit?? Ben trouwens nooit echt heel ziek geweest ofzo alleen wel ff sochtends dat ik t soms even niet meer hield. Maar echt overgegeven tot nu toe niet gedaan (komt in de vroege ochtend ook nix uit trouwens, sorry klinkt mss smerig)

Mn boobs doen wel zeer en groeien ook....en die moeheid pfffff wordt er letterlijk moe van!! Dat is eig de enigste kwaal die ik echt heb. Voor de rest voel ik me redelijk prima.

Hoe zit t bij jullie?

2. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Mijn kinderen :-)
    Abu Dhabi
    Bij mij kwamen de symptomen en gingen ze ook weer.

Ik lees bij veel meiden dat de symptomen na 8 weken minder worden dus het zegt helemaal niets. Probeer hoe moeilijk ook vertrouwen te hebben.

3. butterflies78

butterflies78 Actief lid

7 nov 2013
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel herkenbaar.

Vorige week met de feestdagen was ik niet misselijk. Blij natuurlijk want dan kon ik gezellig met mijn gezinneke mee eten.

En toen begon het weer. Weinig energie, eetlust, oververmoeid.
    Maar nu al 2 dagen gaat het goed, meer energie, niet misselijk mee en ik moet er ook weer aan wennen. Ben maandag a.s. 12 weken. Ben blij dat ik me een stukje beter voel, maar het is ook wel weer een beetje onzekerheid. Ik snap het wel.

Geniet er gewoon van en ga er gewoon van uit dat er niks aan de hand is, ik lees wel vaker dat het daarna gewoon afneemt !

4. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb volgende week weer een echo, ben dan 10 weken :) als die echo helemaal goed is heb ik er wel alle vertrouwen in. Het is nog best moeilijk omdat ik niet heel veel klachten heb en door de miskramen...pffff..was t maar woensdag!

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hier wisselen de symptomen ook goed,vertrouwen houden meid.
    Het is moeilijk na 2 miskramen,heb ik ook...maar probeer te genieten!:D

Deel Deze Pagina