help ze drinkt al twee keer veels te weinig!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door summer4life, 7 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. summer4life

summer4life Actief lid

29 mei 2008
    117
    0
    0
    hallo iedereen
    mijn vriend is nog, weg en zit er een beetje over in, onze kleine van 8 weken
    oud, heeft gisteravond 90 ml laten staan van de 150 ml meer wou echt niet
    en vanmorgen om zeven uur dronk ze wel goed uit de borst
    ik ben bezig met afbouwen, nog van borstvoeding naar flesvoeding
    en vanmorgen om 10.45 uur wou ze ook niet goed drinken, ze kokhalsde ook
    er bleef 70 ml over. met het washandje wel 10 min over haar wangetje gewereven hielp niet, ook blazen in haar gezichtje hielp niet normaal altijd wel
    :( kan iemand met tips geven!
    weet het even niet meer, ik stsa op het punt om naar het consultatieburo te bellen, vrienden konden ook niet helpen die heb ik al; gevraagd

afz
    Summer

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Met een kwartiertje weer proberen, maak er geen drama van, als ze straks de volgende fles/borst wel weer goed drinkt is er niks aan de hand. Je kunt idd even het consultatieburo bellen voor advies.

3. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    misschien heeft ze nog wel voldoende aan de 90 cc op dat moment, als ze aan de borst drinkt weet je ook niet wat ze binnen krijgt.

4. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    onze zoon in nu 9 weken en drinkt ook niet zijn bvflesje leeg.
    De enne keer drinkt hij 90 cc de andere keer 120 cc nooit 150 eigenlijk.
    Komt van zelf wel goed. En probeer later nog wat te geven, laat haar even recht op zitten.

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    die van ons maakte er bij de eerste keren kunstvoeding ook een potje van en nog wel ooit... ze groeit ook niet heel veel... Maar ik maak me er eigenlijk geen zorgen meer over.. ze pakt wel wat ze nodig heeft hoor! ze moet gewoon wennen aan de kunstvoeding.
    wat helpt is gewoon niet pushen.. daar raak jezelf gestrest van en dan drinken ze al helemaal niet meer..
    gewoon even wachten en anders weg doen. Wieweet komt ze daarna wel wat eerder..

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    En hoe is het drinken nu gegaan?

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Geen drama er van maken ...en rustig blijven ...je kleintje heeft het meestal erg snel door als je gestresd wordt en dan lukt het vaker al helemaal niet.

We hebben allemaal wel eens minder trek..bedenk erbij dat ze de borst misschien wel mist...dat warme zachte tegen haar aan. En de fles is moeilijker verteerbaar misschien heeft ze er moeite mee :rolleyes:

Deel Deze Pagina