Ik heb 26 mei mijn spiraaltje laten verwijderen en werd 3 juni ongesteld nu heb ik geen idee hoe mijn cyclus is. Ik verloor zaterdag een grote doorzichtige slijm prop Waar je draaden kon van trekken zeg maar (toch had ik het idee dat mijn eisprong veel eerder is geweest.kon dit voelen.) Nu verlies ik wittig slijm en soms wat doorzichtig ook hier kun je iets draaden van trekken (maar echt hele kleintjes) Zal ik nu zaterdag mijn eisprong gehad hebben (we hebben wel geklust op zaterdag) Wanneer zal ik nu ongesteld moeten worden ik hoop dat een van jullie mij wat duidelijkheid kan geven groetjes gerdien
hallo... moeilijk he?!?! de eerst keer dat je gewoon zo ongesteld moet worden... denk dat je gewoon even af moet wachten wanneer je ongesteld word (hoop het niet voor je) dan weet je ongeveel hoe lang je cyclus is... groetjes miranda
ik denk wel dat je zaterdag je ei hebt gehad en meestal wordt je dan ongeveer 14 dagen erna ongi, maar ja dat kan toch nog verschilllen bij iedereen, maar over het algemeen is het dus 14 dagen. xxx miss butterfly
Hallo, ik heb nooit een regelmatige cyclus gehad en ook ik heb mijn spiraal laten verwijderen net een paar dagen voor kerst. Mijn advies: je kan beter gewoon wachten tot de volgende keer dat je ongesteld bent en proberen te klussen op de dagen dat je denkt vruchtbaar te zijn (zie calculator).. Ook ik wist niet wanneer ik nou moest klussen..Ik had na mijn spiraal deze cyclus: 30,26,26,27,27 en nu...BEN IK ZWANGER! Tis echt ongelofelijk maar waar! Heel raar om te melden! Suc6 ermee meid!