Ben zelf volslank, iig niet een van de slankste en ben bijna 5 w. Niemand weet nog van onze zwangerschap, maar geen broek zit nog lekker. Ben geen rokkenmens en positiekleding is te vroeg naar mijn idee. ZOu wel lekkerder zitten maar zorgt er ook voor dat mn (darmen)buik opvalt en dat is iets wat ik nu juist nog niet wil ... Weet iemand een oplossing? Hoe lossen jullie dit op? Herkenning? Ervaring?
een stiekje tussen knoop en knoopsgat..en je broek open met een lang shirt erover...zit niet zo heel lekker maar voor ff totdat mensen het mogen weten en dan een broek kopen. Moet wel zeggen, je heb took heel mooie begin positiebroeken met een korte stiekband of een lage heupuitsnijding hoor! daar zie je bijna niet van dat het positiebroeken zijn.....zou ze ook zo gewoon dragen alleen omdat ze heerlijk zitten hahaha
ik zou ook het elastiekje gaan gebruiken als ik jou was.. of een ruimere tregging oid halen met een leuke tuniek
Ja toch maar doen he? En dan ben ik net 5w. We wilden wachten met vertellen tot na 1e echo (28jan) dus dat duurt nog eventjes...
Hier hetzelfde probleem. Ik ben in december een paar kilo aangekomen en meestal haal ik die er in januari weer af. Nu dus niet en mijn darmen zijn ook opgezet . Niet leuk. Ik ga voor een maat grotere broek en ik kijk even niet naar de maat - pijnlijk. Ik zal het er na de bevalling af moeten halen als alles goed gaat. Zo jammer. Ik zit altijd te klooien met mijn gewicht. Ik kan prima afvallen, maar aankomen is ook geen probleem. Nu heb ik een beetje spijt van de decembermaand, als ik eerlijk ben .
Ik draag leggings want mijn spijkerbroeken enzo zitten super straks!! Ik kan ook niet meer mijn buik inhouden hij voelt zoo opgezet.
hier nog zo'n opgeblazen zwangere kip van 5 weken, mijn man vroeg of ik niet zwanger was van een tweeling, omdat ik al zo opgeblazen buik heb hahahahaha
in de uitverkoop een goedkope broek een maat groter scoren? Ik ga mijn zwangerschapskleding binnenkort te koop zetten op mp. maak 50 ongeveer. Dus als je interesse heb, bp me maar tzt en kan ik je wat foto;s doormailen, als je in de buurt woont kan je ook passen.
Wat fijn om te lezen dat meerdere dit probleem hebben Ik zei gister nog tegen mijn man dat mijn broek soms niet lekker zit en echt pijn doet. Hij verklaarde mij voor gek...dat kon nu echt nog niet Ik ben benieuwd hoe lang we het voor ons kunnen houden, want bij de 2de was met 5 weken ook al een buikje te zien. Ik denk dat mijn moeder het heel snel in de gaten heeft.
Ik vond positiebroeken echt een uitkomst... ik wilde er ook nog niet aan zo vroeg... maar toen zag ik er na een paar weekjes zwangerschap 2 in de uitverkoop bij prenatal en dacht: toch maar kopen (waren 10 euro per stuk)... en oooh wat was dat een verademing, geen drukkende broek meer op mijn buik Je zag absoluut niet dat het positiebroeken waren/ zijn (draag ze nog steeds). Nu in de winter valt dat helemaal niet op, lekker een vest er over en jij loopt er prima bij! Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!
Dankjewel... ben juist zo bang dat dan mn buik (die al opgezet is) nog meer "in the picture" komt door die broeken, maar heb van t weekend de doos met positie broeken van zolder gehaald. Die heb ik na de miskraam met bijna 12 weken vorig jaar mei op zolder gekelderd. Ik had er nog een met een lage band of hoe noem je die en die zat wel prettig ja. Met een lange (wijere) trui of vest gaat dat goed inderdaad...
hoi dames, Toen ik 5 weken zwanger was, zat ik ook al aan de positiebroeken. En ik moet jullie zeggen, ze zitten heerlijk. Zou niet meer zonder kunnen op dit moment. Ik kon mijn broeken ook niet meer dicht bij de 5 weken. Maar als je er inderdaad iets langs op draagt valt het niet op hoor. Of een riem om doen, dan valt het ook niet zo op.
Ik had heerlijke broeken die boven gewoon doorliepen en bij nr 1 moest ik met 9 weken echt een zwangerschapsbroek aan en bij nr 2 heb ik dat ook al met 5 weken of zo gedaan. Zat gewoon prima en ik heb broeken waarvan je niet eens zag dat ze positie waren. En mam heeft 2 spijkerbroeken vermaakt, daar moest je dan wel iets langs over doen, maar heb ik veel plezier van gehad (en nu mijn vriendin hihihi) En over mijn vriendin gesproken, die heeft haar positiebroeken altijd doorgedragen..... naar de zwangerschap. zevond het zonde en ze zitten zo lekker hahahaha
Ik had het ook heel erg, en heb met 6 weken toch uiteindelijk maar positiebroeken gehaald En gewoon een iets wijder shirt eroverheen, en niemand die wat zag op het werk hihi
ik ben ook niet de slankste en ik kon met 5 weken ook al mijn broeken niet meer aan. ik had een elastiekje gedaan maar vond het niet lekker zitten. ik heb dus gelijk positieleggings gekocht en leuke shirtjes. en ik ben echt wel blij dat ik dat gedaan heb hoor. vind momenteel een positielegging het lekkerste wat er is.