Slijm...

Discussion in 'Zwangerschap' started by Simmy, Apr 2, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Simmy

Simmy Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    1,067
    313
    83
    Hallo meiden,
    Nog een vraagje want ik maak me zorgen en vraag me af of t terecht is...
    Vanmiddag en vanavond verloor ik in totaal 3 kleine kloddertjes doorzichtig rekbaar slijm.(Beetje als vruchtbaar slijm)
    Ik ben 21 weken zwanger. Vorige zwangerschap verloor ik bij 24 weken zo'n klodder slijm, alleen iets groter en met een beetje bruin erin en toen braken een paar uur later m'n vliezen...
    Nu ben ik bang dat dit ook weer slijmprop is..of is t normaal om af en toe wat slijm te verliezen??
    Of toch de dokter bellen??

2. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

Apr 23, 2013
    2,331
    3
    38
    Achterhoek
    Het is volgens mij best normaal maar met jouw geschiedenis snap ik dat je je zorgen maakt. Als je er echt niet gerust op bent moet je gewoon je vk bellen. beter 10x te veel dan 1x te weinig!!

3. Koali

Koali Fanatiek lid

Oct 1, 2012
    1,845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Precies dit :)

4. twoboys

twoboys Fanatiek lid

May 30, 2013
    3,707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Zou zeker gebeld hebben in jouw geval. Hoe gaat t nu?

5. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    3,295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad, met jou geschiedenis bellen! Hoe is het nu?

6. Simmy

Simmy Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    1,067
    313
    83
    Hallo,
    ik heb niet meer gebeld, dinsdag was ik nog op controle geweest en alles was goed en zat nog pot dicht dus ik dacht misschien maak ik me druk om niks. Vannacht en vanochtend geen slijm meer gezien, maar als ik t vandaag weer zie ga ik wel bellen.
    Wil ook geen zeur zijn...

7. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    3,295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Al bel je 1000 x, dat maakt je geen zeur. Het is fijner als je gerust gesteld kan worden, ook al is dat 10 x per week nodig! Volg je gevoel, als je twijfelt of er geen goed gevoel bij hebt dan gewoon bellen, daar zijn ze ook voor!

8. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

Jun 12, 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    In jouw geval zou ik misschien toch voortaan bellen bij dit soort ongerustheden. Daar is de VK voor. Maar hoe verder je komt in de zwangerschap, hoe meer afscheiding (over het algemeen). Ik schrik me soms wild van wat ik wegveeg.

9. Simmy

Simmy Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    1,067
    313
    83
    Ja, dat lees ik hier wel vaker, maar vond t gek dat t zo'n klein slijmblokje was geworden. Misschien omdat t een beetje opgedroog was ofzo....

Share This Page