geen zin om te eten

Discussion in 'Zwangerschap' started by ellentje23, Nov 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

May 30, 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    hallo,

hebben jullie het ook?
    op sommige dagen heb ik echt geen zin om te eten ik weet dat ik moet eten maar heb totaal geen honger.
    en als ik dan wel eet dan krijg ik het daarna echt zuur.
    niets wil dan helpen om het zuur weg te halen kan drinken wat ik wil heb zelfs als een drankje gekregen maar zelfs dat wil niet werken,
    andere dagen eet ik weer echt onwijs veel en kan ik maar niet stoppen met eten echt heel erg raar.

groetjes

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik weet niet of jij het ook in het begin had maar ik herken het wel een beetje, maar dan niet door zuur maar door de misselijkheid. Denk ik dat ik zin heb om te eten en tegen de tijd dat het eten voor me staat hoef ik niet meer.

Kun je geen maagzuur tabletten krijgen? Of is dat schadelijk voor de baby? Misschien dat dat een beetje helpt

3. Dora

Dora Bekend lid

Apr 25, 2006
    762
    0
    0
    Ik heb het ook vanaf een week of 16, gewoon echte dagen dat ik overdag wel redelijk goed kan eten maar in de avond geen hap wegkrijg, ik moet dan niet aan avondeten denken!

4. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

May 30, 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    hey hey,

nou ik ken het wel dat als het eten voor me staat dat ik er totaal geen zin meer in heb...
    maar ik heb een drankje gekregen voor het zuur maar dat wil ook niet echt werken en het is echt heel erg smerig...
    en maagzuurtabletten zoals iets van rennies zijn geloof ik niet echt goed voor me kleine dus die neem ik voor de zekerheid maar niet

en de eerste paar weken was ik niet echt misselijk maar als ik het was kwam het er ook net zo hard weer uit dus dat was ook niet alles

groetjes

5. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

May 30, 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    ja overdag gaat het prima maar dan inderdaad s avonds is een ramp of het is net andersom dan gaat het overdag niet maar s avonds juist wel echt heel erg irritant

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Rennies mag je gewoon hebben tijdens de zwangerschap hoor, zolang je je aan de dosering houdt...
    Gelukkig maar, want anders liep ik er onderhand helemaal ongelukkig bij... (NIet dat het helemaal weg was/is bij mij, maar het verzacht in ieder geval en kan net even lang genoeg helpen om in slaap te kunnen vallen...)

Share This Page