Borsten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door suusjeb, 19 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusjeb

suusjeb Lid

28 okt 2008
    52
    0
    0
    Hoi iedereen,

Ik vind het misschien een rare vraag maar mijn borsten zijn tijdens deze zwangerschap nauwelijks groter geworden.
    Wat ik echt vreselijk vind is dat mijn tepels wel groter zijn geworden! En behoorlijk ook.
    Het ziet er niet uit en ik voel me bij mijn vriend ook niet echt meer aantrekkelijk.
    Mijn vriend zegt dat ik nog steeds mooi ben.

Maar zijn er meer vrouwen die dit hebben of hebben gehad? En komt dit nog wel goed?

Ik lees ook veel dat er vrouwen zijn die nu al wat vocht uit de tepels afscheiden. Dit heb ik helemaal niet en nu ben ik zo bang dat ik bijna geen melk produceer of ga produceren.

Sorry voor deze vragen maar ik zit er gewoon mee.

Groetjes Suus

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Alle borsten reageren anders op een zwangerschap, mijne zijn wel groter geworden, maar mijn tepels zijn ook gigantisch geworden is heel normaal.

En het komt ook weeer goed als ik na de borsten kijk van vriendinnen met kinderen.

Het wel of niet melk(vocht) produceren tijdens de zwangerschap zegt NIETS over hoe borst voeding zal gaan. De ene vrouw heeft het wel en de andere niet...

Ik heb ook nog geen druppeltje gezien, vid het alleen maar prettig.. heb ik ook geen last van natte shirtjes

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik sluit me aan bij mimi83. ik heb ook nog geen druppel vocht uit mijn tepels verloren, laat dat maar lekker op gang komen als de kleine er is ;)

Deel Deze Pagina