Hoi Dames, Ik weet niet of dit normaal is, maar ik heb al een hele tijd een pijnlijke linker borst. Hij wordt dat heel hard, mijn tepel ook. Het voelt dan net of er met een mes in gestoken wordt. Ik kan het gevoel niet goed beschrijven, maar het doet goed pijn. Dit is meerdere keren per dag. Ook jeukt het, en aan de onderkant heb ik van die rode droge plekjes. Nu smeer ik er wat nivea op, maar dit helpt niet echt. Wie heeft dit ook, en is dit normaal. Het is alleen bij mijn linkerborst. Liefs mona
Hoi, Ik heb het ook bij mijn linkerborst erger dan bij mn rechter. Volgens mij zijn dat je melkklieren die opzetten, en dat kan volgens mij best steken, bij mij af en toe ook. Ik heb nu ook een cupmaat groter dan normaal. Volgens mij hoort het er allemaal bij. gr, Manon
he meid ik heb geen idee misschien je melkklieren waar je zo'last van hebt. moet je je borsten even maseren aan de zijkant van je borst en naar de tepel masseren. bij mij gaat dan de pijn wel weg. en anders even naar de ha gaan misscien kan die je helpen liefs
Kan dit zo'n pijn doen, ik wist niet dat dit ook kon. Moet nog veel leren, haha. Als de jeuk niet minder wordt, ga ik van de week toch eens naar de HA
Je moet wel even in de gaten houden dat het geen ontsteking is, als het echt zo zeer doet. De jeuk kan ook gewoon een gevolg zijn van dat je huid oprekt. Ik smeer wel veel in met vaseline intensive rescue en dat helpt wel. Iets duurder is Weleda olie, je hebt die ook speciaal voor borsten, maar deze is wel goed! Gr, Manon
Van mijn eerste zw weet ik ook dat zo'n pijn kon doen, maar je moet het heel goed masseren zeker tijdens het douchen wel lekker! Dit is na de bevalling ook heel belangrijk zeker als je borstvoeding wil geven...!
heb der ook giga last van. meestal aan de zijkanten. net dat iemand er in steekt met een mes. of dat ze er een vuurtje bij houden. heb wel eens gezegt,kon je ze maar af ritsen en in de kast neer leggen.groeie ze daar maar verder. is soms echt pijnlijk