Uitslag van haarverf

Discussion in 'Zwangerschap' started by Dani11, Jul 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Hallo,

Ik heb gisteren mijn haren laten verven door de kapper, normaal deed ik het altijd zelf. Nu heb ik het vandaag echt heel erg warm en rode vlekken rond mn slaap en wangen ik neem aan dat dit een allergische reactie is, mn hoofdhuid jeukt ook een beetje. Ik had dit voorheen nooit, kan dit door het zwanger zijn komen en wat kan ik tegen die rode vlekken doen het ontsiert namelijk best wel :(

2. Marieken

Marieken Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    3,278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    kan door je zw komen maar kan ook zonder voorkomen hoor. staat ook altijd op de verpakking dat je eerst een klein stukje huid moet proberen en dan de rest pas. luister ik ook niet naar hoor. en bij de kapper is de sterkte vd oplossing vaak hoger dan normaal. eerst heel goed schoon maken en doorspoelen en dan
    zou ik het flink invetten met een calendula zalf of iets dergelijks. als je sudocreme of bepathen inhuis hebt dan werkt dat ook wel goed hoor. verder weet ik het niet zo.

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

idd sudocreme oid erop smeren, en ze raden verven niet voor niets af tijdens de zwangerschap ;)

hopelijk trekt het snel weer weg!

4. Dani11

Dani11 Niet meer actief

ja ik had het gevraagd aan de kapper of het kwaad kon tijdens de zw maar zij zei dat het een fabeltje was dus ik denk doe maar. Maar ik ga na het werk even die creme halen dank jullie wel dames!

5. Maia

Maia Niet meer actief

het kan ook prima tijdens de zwangerschap, alleen door hormonen e.d. kan je huid heel anders op dit soort dingen reageren dan toen je niet zwanger was. En daarom kan je nu uitslag hebben. Ik heb ook gewoon mijn haren laten verven een maand geleden en ik had helemaal nergens last van.

Maar het is wel heel naar en ik hoop dat het snel weggetrokken is! Sterkte ermee!

Share This Page