Hoi iedereen, Ik ben inmiddels 39+ 4 weken zwanger en sinds gisteravond voel ik mij toch een partij niet fit! Ik heb gisteravond twee keer overgegeven en ben ik ontzettend aan de r*ce! Ik heb de hele nacht gedacht dat ik nog meer moest overgeven maar er kwam niets meer. Ik durf nu eigenlijk niets meer te eten omdat ik bang ben dat alles er weer uitkomt.. Maar ik stel mij zo voor dat dit helemaal niet goed is voor de baby, als er weinig tot geen voedingsmiddelen binnen komen. Nu heb ik redelijk wat overgewicht en de verloskundige heeft in het begin van mijn zwangerschap gezegd dat de baby daar ook zijn deel van neemt. Wat zouden jullie doen? Wel eten met het risico dat alles er op rare manieren weer uit komt? Of niet eten in de hoop dat alles weer een beetje tot rust komt? Herkent iemand deze symptomen?
ik denk dat als je geen buikgriep hebt, je nu wel snel gaat bevallen. Dit kan een voorteken zijn, een soort schoon schip maken zeg maar.
ik heb tzelfde gehad. dacht dat t snel zou beginnen. was achteraf een buikgriepje want de rest van de fam. heeft 't ook gehad. gewoon langzaam aan wat licht verteerbaar voedsel beginnen, en hopen dat 't binnen blijft.