Borsten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jansen, 18 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Zoals je ziet, het is allemaal nog pril maar vooral mijn borsten zijn al volop bezig met..vanalles?
    Voelt allemaal heel gespannen, strak en pijnlijk.

    Nu heb ik eigenlijk het gevoel dat mijn borsten aan het groeien zijn en als het zo door gaat dat ik over een aantal dagen mijn bh niet meer pas.
    Gaat dat altijd zo snel...??!?!
    :(:
     
  2. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ja dat kan heel snel gaan meis :)
    en zeer pijnlijk kan het ook nog worden

    gr debbie
     
  3. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Dat is bij mij ook altijd het eerste geweest waaraan ik kan merken dat ik zwanger ben!!

    Groetjes Carry
     
  4. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Oh jee ;) Enig idee hoeveel cups de gemiddelde zwangere dame "groeit"...?


    Jansen
     
  5. mamaantje

    mamaantje Fanatiek lid

    5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Ja ik had al aardig grote borsten, cupmaat E.
    En bij mij gingen ze ook meteen in een groeispurt en had ging ik na
    2 weken al op zoek naar een meegroei BH.

    Op dit moment zit ik op cupmaat G met nog enige ruimte, maar
    ze zijn nu een week of twee gestopt met groeien.
    Dus ik hoop dat het dit blijft... anders moet ik maar en iglo tentje aan gaan schaffen want BH's kan ik nergens aanschaffen.
     
  6. deborah

    deborah Actief lid

    2 dec 2005
    348
    0
    0
    ik heb het ook, had een kleine c cup, nu heb ik een D en hele pijnllijke borsten.
     
  7. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ik had een cup B, denk dat ik nu zeker op een ruime C zit. Heb nl nog niet een nieuwe BH gekocht, wil straks gelijk een voedingsBH kopen, leek me wel handig. Tot dusver heb ik topjes gekocht met een lichte ondersteuning, en daar kan ik me eerst mee redden.

    Succes met de :D :D Groetjes Carry
     
  8. Anna

    Anna Actief lid

    4 nov 2005
    144
    0
    0
    Bij mijn 1e zwangerschap groeiden mijn borsten ook in rap tempo, van C-D naar F. Na twee meegroei-bh's ben ik idd maar alvast voedingsbh's gaan kopen... Nu ben ik weer zwanger en de laatste weken groeien mijn borsten weer enorm snel... Ik denk dat ik mijn meegroei-bh's maar weer eens ga zoeken!
     
  9. Moolenaar

    Moolenaar Lid

    28 nov 2005
    28
    0
    0
    Haha dat klink heel bekend, heb zelf ook een enorme groeispurt gehad.

    Ben van cub B naar een D gegaan en ik begin al het idee te krijgen dat ik nog groter moet :confused:

    Denk zelf dat het daarna wel stopt even en misschien wat later in de zwangerschap nog wat verder groeit.

    Grappig he, dat zoiets moet je lichaam kan gebeuren haha :D

    Nou meiden veel succes met jullie borsten en natuurlijk het kopen van een bh :)

    Groetjes Patricia
     
  10. charissa1979

    charissa1979 Fanatiek lid

    19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ja dat kan aardig groeien, een vriendin van mij was zwanger (inmiddels al bevallen) en die kon elke week een nieuwe bh kopen..
     
  11. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Nou dat klinkt veelbelovend HA HA
    Gemiddels groeien "ze" dus 2 cupmaten ofzo..?
    Heftig! Had nooit gedacht dat het zo snel zou gaan. Ik denk dat ik nog een week in mijn bh pas als het zo doorgaat en dan moet ik ook shoppen voor een nieuwe...

    Is het bij jullie ook zo pijnlijk dat zelfs normaal afdrogen na het douchen niet meer kan, moet allemaal echt heel voorzichtig en zachtjes...?

    Jansen
     
  12. Lise

    Lise Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Wat herkenbaar allemaal. Sinds ik zwanger ben zijn mijn borsten 'heel aanwezig' :) En na het douchen dep ik ze in plaats van droogvegen. Wie weet waar je leuke, maar ook betaalbare meegroeibh's kunt kopen? Ik dacht altijd dat je van een normale bh naar een voedingsbh ging, maar nu ik jullie reacties lees, heb je dus ook meegroeibh's nodig (hoe zien die eruit eigenlijk, ehum, weet ik nl. niet...).
    Ik heb vrijwel altijd cupmaat DD/E gehad; inmiddels zijn ze wel wat groter denk ik. Soms denk ik wel eens dat ik voor een groot gedeelte uit borsten besta :) want ik heb verder maat 36 (daar klaag ik natuurlijk niet over!).
    Liefs, Lise
     
  13. Moolenaar

    Moolenaar Lid

    28 nov 2005
    28
    0
    0
    Je kan deze bh's kopen bij de hema, daar zijn ze het goedkoopst.

    Ze zijn goed verstelbaar en je kan ze herkenen aan brede bandjes, ze hangen tussen de sport bh's e.d.

    gr. Patricia
     
  14. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Ik heb dat dus helemaal niet. OK, ze zijn iets voller en mijn tepels zijn wel wat donderder en groter, maar ik pas nog steeds mijn oude bh's.

    Begin me nu af te vragen of dat niet raar is, als ik jullie verhalen allemaal zo lees?
     
  15. Vicky

    Vicky Fanatiek lid

    11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Ik ben van een D naar een F/G (hangt van de winkel af) gegaan... Meegroeibh's koop ik bij hunkemoller, bij hema hebben ze mijn maat niet ;) En na de bevalling moet ie waarschijnlijk nog groter :( Gelukkig valt de grootte van mijn borsten nou minder op door de grootte van mijn buik ;)
     
  16. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Jee..een van de eerste dingen die ik riep was "eindelijk grote borsten!" maar nooit verwacht dat dit zo snel al ging gebeuren... ;)

    Jansen
     
  17. taatje

    taatje Fanatiek lid

    14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Grappig om te zien dat de meeste van jullie het wel leuk vinden dat jullie borsten groeien.

    Ik zelf ben er totaal niet blij mee! Ik heb namelijk normaal gesproken al cup H en pas nu nog maar in twee bh's dus ik moet op zoek naar grotere, maar ik weet niet of een voedings bh groter gaat dan H.

    Ik weet dat ze in H bestaan maar groter heb ik ze nog niet gezien. Dus ik hoop dat ze niet te veel gaan groeien.

    En mijn borsten doen ook heel veel pijn, ik merk het vooral met sporten. Maar goed het hoort er bij he!

    groetjes,
    tamara
     
  18. lisa84

    lisa84 Actief lid

    20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    Zo echt!!.. ik ben nu ook 6 weken zwanger, maar ik pas mijn bhs niet meer, ze vallen er al uit.. :S.. gaat echt snel!!!! waneer stopt het?
     
  19. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Nou bij mij gaat het allemaal niet zo snel. Ze zijn wel ietsje groter maar ik knap niet uit mijn bh ofzo.
    Ik hoop dat ze niet ineens een gigantische groeispurt krijgen ofzo.

    Bij mij is het punt een beetje ik heb wel een heel normale cupmaat, maar ik moet dan toch al een 95 C hebben. Die kan ik bijna nergens vinden behalve bij de C&A die zijn niet duur. Maar ik moet ook voedinggsbh's hebben. Weet iemand waar je die zo groot kunt krijgen?
     
  20. lisa84

    lisa84 Actief lid

    20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    hm.. nej k weet het niet.. bh's zijn altijd duur,,

    maar dat kan wel, dat je opeens 2 cu maten groter krijgt :p...
     

Deel Deze Pagina