bijna 6 weken zwanger en last van de heupen

Discussion in 'Eerste symptomen' started by dromer83, Mar 16, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dromer83

dromer83 Actief lid

Nov 4, 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo.

Het onderwerp zegt al waar het over gaat. Ik ben nu bijna zes weken zwanger en ik heb sinds 2 dagen erg last van mijn heupen. zijn er meer mensen die dit hebben of weten wat dit is? Ik Heb een asymmetrische lichaamsbouw dus daar zou het ook nog mee te maken kunnen maar dan zou ik het pas later in de zwangerschap verwachten als het zwaarder wordt. Ik hoor graag van jullie.

2. dromer83

dromer83 Actief lid

Nov 4, 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand ???

3. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

Jun 11, 2014
    442
    92
    28
    Female
    huismama ♡
    Eindhoven
    Alles bij je bekken word vrijwel direct weker en zachter dus het zou van je bekken af kunnen komen ik zit nu in week 5 en weer gelijk last aan mijn bekken erg vroeg maar het is niet anders had ik mijn eerste zwangerschap ook evt even langs de huisarts gaan

4. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Ik weet niet precies waar in je heupen maar als t aan de zijkant is bij je liezen kan t oprekken van je baarmoeder zijn

5. Zeilboot

Zeilboot Actief lid

Oct 8, 2013
    409
    26
    28
    NULL
    NULL
    Ik had met 9 weken last en met 20 weken deed het echt enorm pijn. Twee keer naar de fysio, daar kreeg ik oefeningen. Deze hoe pijnlijk ook elke dag gedaan en 'k was er binnen 2 weken vanaf. Dus ik zou naar een fysio gaan en vanaf nu elke dag trainen.

6. dromer83

dromer83 Actief lid

Nov 4, 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties dames.

Ik ga inderdaad een therapeut opzoeken aangezien het me nu 's avonds wakker houd als ik lig. Pff ik heb het echt absoluut over voor een gezond kindje in november maar slaap tekort nekt me wel aangezien ik ook nog moet werken en ik al best moe ben overdag. :(

Share This Page