Ik heb momenteel zoveel last van afscheiding. Kan dit komen door het zwanger zijn? En hebben meer meiden dit? Ik draag inlegkruisjes en (sorry, smerig verhaal) voel het er af en toe gewoon uitlopen...vind het best vervelend en onfris.
oh ja dat ken ik! de laatste 3 dagen is het hier niet meer normaal :s trek wel 7x een schone onderbroek aan verschrikkelijk soms lijkt het wel alsof mijn vliezen zijn gebroken zo erg :s maarja ik mag niet klagen ben er bijna vanaf haha
Ik heb er ook sinds week12 ofzo al last van dus al week of 20. Ik ben overgestapt van inlegkruisjes naar Tena's, de inlegkruisje-achtige dus en niet de luier ofzo. Werkt veel beter vind ik. Succes ermee.
Hoi Marlie,ik heb het ook.Gelig romig en veel! Sorry hoor Bij mij eerste zwangerschap had ik het ook heel erg en nu begint het dus ook weer. Duurde echt tot de bevalling... Groetjes linda
ja keb er ook veel last van, laatst was ik op het werk en vloeide ineens zo erg dat ik snel na de wc ging ik dacht dat ik een bloeding had... moest ineens aan de mk van een maand voordat ik weer zwanger was denken.. op de wc eenmaal heel erg opgelucht was gewoon doorzichtig vocht.. Ik moet er niet aan denken een bloeding, zeker op het werk niet in mn witte uniform
ja hoort erbij. Hier ook last van.. echt een vies gevoel.. moet ook vaak gelijk een andere onderbroek aantrekken..
ik heb het ook best erg, voel het er inderdad ooksoms uitlopen, ik kan dus ook echt niet zonder inlegkruisjes!
jaaaa vreselijk he! Als ik me 's ochtend heb aangekleed, na 5 minuten gelijk zo'n grote natte plek in m'n onderbroek Hier dus ook inlegkruisjes.
jaa ik ook.. alleen heb ik er helaas een infectie van smorgens int begin donkerafscheiding maar nu ist licht rose.. op de echo was alles goed.. was gewoon een infectie..maar ik heb het alleen smorgens.. maar zie dat er hier mer van hebben haha