ik was vanavond aan het werk en er kwam een bord tegen mijn rechter borst aan ...auwh! deed pijn ,nooit gehad ,maar nu ze zijn gevoelig,mijn tepels zijn niet donkerder of groter maar jemig wel gevoelig,branderig gevoel
een week voordat ik ongi moest worden. Ik had het altijd maar dit was extreem pijnlijk. Niet te vergelijken.....
Heej agnes78 Bij mij ging het met 13 a 14 weken weer weg @Sil1980 - ik kreeg ze ook een week voordat ik eigenlijk ongi moest worden.
Okee, ik hoop dat het bij mij ook over gaat. Het geeft in ieder geval hoop Danielle wanneer kan je testen dan?
Eindelijk lotgenoten gevonden... mijn boobs deden vanaf voor NOD al vreemd, maar het viel eigenlijk wel mee. Nu sinds een week is het echt tranentrekkend. Ze zwellen echt op, beha's zitten niet meer fijn, dan maar geen beha? ik heb van die kleintjes... maar niet lang meer (eindelijk.... 8) ! Ik heb echt het idee dat de melkfabriek goed op gang komt. Ze zijnn warm, branderig, en er zitten ineens allemaal 'bulten' in, hahaha wat een verhaal zeg, eindelijk borsten na 31 jaar Nee, even zonder dollen, het is echt pijnlijk (of voelen stuwingen zo?). Maar om nu al om meegroeibeha's te gaan shoppen...... Allemaal succes met jullie (.)(.) lfs
Haha, ieder nadeel heeft z'n voordeel Ik heb van mezelf al maat E, ik heb wel al meegroei beha's gekocht. Helpt heel goed, behalve als ik em s'avonds uit doe, auwauw. Als je een kleine maat beha hebt, kun je misschien een maatje groter kopen? Misschien helpt dat...
uhmm ik wacht mijn langste cyclus af van 41 .ik zit nu pas op 32... miscien test ik vroeger maar das mischien niet zo verstandig
ik laat het jullie zeker weten ik kan niet wachten ! maar voel me al 2 wkn ongi,,of het er aankomt dus ik denk dat het niet gelukt is
Dat ongi gevoel kan ook alle kanten op. Ik had ook een enorm ongi gevoel, gebeurde helemaal niets. Er zijn hier op het forum heel veel dames die dit hebben/hadden en toch zwanger zijn. Testen is de enige zekerheid.....
ja daa rheb je gelijk in maar ik heb echt een sterk gevoel dat ik ong word hoop het niet naturlijk,,, ik moet trouwens nog 1o dgn wachten met testen ,als ik mijn langste cyclus aan wil houden mijn vorige cyclussen waren allemaal ong even lang,de vorige was lang
Knap hoor, dat je zo lang kan wachten met testen. Is ook wel verstandiger natuurlijk....Ik wist het gewoon zeker een paar dagen voordat ik ongi moest worden dus heb 2 dagen te vroeg getest. Was ook niet helemaal de bedoeling om zwanger te worden. Heel veel succes in ieder geval.
Ik heb op dit moment ook zo'n raar gevoel in mijn borsten een soort tintelgevoel net of ze groeien ofzo... ik weet het je kan je zelf ook gek maken. Maar ik heb een dag of 2 geleden ook steken gehad in mijn borsten dus ik ben weer erg hard duimen aan het draaien...