Beetje bloed na EI en temp blijft 37.4...wat is dit?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Marijn, Dec 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marijn

Marijn Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,551
    25
    48
    Afgelopen vrijdag en zaterdag heb ik een positieve ovulatietest gehad (4 weken na curettage). Op donderdag en op vrijdag hebben we gevreeen. Nu heb ik zondag en vandaag bij het afvegen een beetje bloed gehad. Niet helderrood, maar eerder een beetje verdund en iets bruinig/rozig, zeg maar. Echt alleen met afvegen, niks in mijn slipje. :oops:
    Is dit bloed nu van de eisprong? of kan het zijn van een mogelijke bevruchting? Of zou er geen bevruchting zijn geweest en wordt ik nu dan al ongesteld (lijkt me erg snel na mijn ei, toch)?
    Ik snap er niets meer van...
    Mijn temp is niet meer beneden de 37.4 gekomen. En mijn borsten zijn vanaf zaterdag weer gaan groeien (merkte mijn vriend meteen :D ) Kan dat ook van de eisprong komen? Zijn dit nou tekens die hoop geven? Of is dit denken jullie nog allemaal nasleep van de miskraam en de curettage? Ik heb na de curettage gek genoeg helemaal niet meer gevloeid.
    Een hoop vragen, maar het is ook allemaal weer zo spannend!

Misschien een van jullie hier ervaring mee?

Liefs,
    Marijn

2. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

Jun 20, 2007
    632
    0
    0
    Beetje bloed bij/na ei is niets om je zorgen over te maken, dat kan gewoon voorkomen maar na een miskraam ben je natuurlijk panisch voor bloed.

Pas na een dag of 5-10 gaat een eventueel bevrucht eitje innestelen en dan kunnen de eerste verschijnselen gaan voorkomen.
    Van temperatuur etc weet ik helemaal niets maar er is volgens mij een speciaal topic over.

3. Marijn

Marijn Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,551
    25
    48
    T lijkt nu wel echt of ik ongesteld ben geworden... Buikpijn, en donkel bloed en temp gedaald naar 36.8! En dat 2 dagen na mijn ei al! Mijn lichaam lijkt wel in de war! Heeft er iemand ook wel eens een menstruatie gehad zo kort na hun ei?

Liefs,
    Marijn

4. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    misschien was het niet je ei.. en had je die al veel eerder gehad. zeker als je na de curretage nog niet gevloeid had kan dat natuurlijk heel goed.. dan is dit je eerste ongi..

zou t nog even aankijken.. als het bloeden langer dan 2 dagen duurt kun je er denk ik wel van uitgaan dat je ongi bent geworden.. ook je tempdaling geeft dat wel een beetje aan.., maar euh.. volgens mij daalt je temp ook bij eisprong en gaat ie daarna weer omhoog.. misschien heb je nu wel je eisprong, maar bloeding bij eisprong heb ik niet zoveel verstand van dus ik kan je niet zeggen of dat ook kan met donker bloed enzo..

eigenlijk heb je hier niets aan denk ik maar goed...

Succes en hoop voor snel een positieve test en dan een heerlijke zwangerschap!

5. Marijn

Marijn Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,551
    25
    48
    Dank jullie wel voor de reacties!
    Ik heb mijn vraag ook even aan de verloskundigen gevraagd, dus dan mag dit topic niet meer open blijven, toch?

Liefs,
    Marijn

Share This Page