ik heb even een vraagje over de borsten vorige week waren mijn borsten echt onwijs gevoelig als je er al naar keek voelde ik mijn tepels al en nu een deze week heb ik al een klein weekje helemaal niet zo'n gevoelige borsten? alleen als ik onder de douche sta met die straal heel soms maar klopt dit? hebben meer vrouwen dat?
Hoi Ik had dat ook toen ik pas zwanger was. In het begin leken ze ook wel in brand te staan, kwa gevoel. En na een week of wat was dit weer helemaal over! Fijne zwangerschap gewenst!
Heb er de hele zwangerschap last van gehad Bij mij hielp het wel, als ik er een koud washandje op deed. Dan ging het weer even, maar ja, om de hele dag met washandjes erop te lopen lijkt me ook niks Fijne zwangerschap verder!
Ik heb 3 weken last van mijn borsten, zijn ontzettend gegroeit en doen pijn en tepels zijn erg gevoelig... allemaal voor een goed doel hihi
Bij mij waren ook de eerste symptomen dat ik gevoelige tepels kreeg en wat spanning op mijn borsten. Als mijn vent er al naar kéék kon ik hem wel slaat. Later werd die tepelgevoeligheid wel wat minder. Soms lijkt het de ene week erger dan de andere. Geniet ervan! gr, melissa73
De zijkant van mn borsten zijn mega gevoelig en pijnlijk.... me tepels jeuken en de pijn van mn borsten trekt ook gedeeltelijk door naar mn oksels Herkent iemand dit?!?