Hoi meiden ik lees veel over: ik heb last van mijn borsten. ik moet veel plassen ect. Maar....waren jullie ook nadat je natuurlijk een testje had gedaan echt zwanger? En wat was het verschil met het schijnzwanger gevoel en het ECHTE gevoel? Ik ben nu alles gevoelens aan het negeren om eens het echte gevoel te hebben. Maar wat is dat....
Tja, moeilijke vraag... maar wel herkenbaar. Ik len het verhaal van een goede vriendin van mij, die had elke maand ook gezwollen borsten, vlagen van misselijkheid etc. maar toch was ze niet zwanger. Ik denk dat je lijf je aardig voor de gek kan houden, zeker als je in je koppie alleen maar bezig bent met zwanger worden etc. En geloof me, ik had de eerste 2 weken helemaal geen verschijnselen behalve een positieve test, nu sinds week 5 ben ik echt misselijk, met spugen compleet, ben ik vreselijk moe en draaierig in mijn hoofd. Maar ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt en toch moet je proberen het een beetje van je af te zetten, dan komt het sneller dan je denkt, dat geloof ik echt! Succes!
Kan het ook moeilijk omschrijven, maar het is meer een soort intuitie ipv dat je allerlei duidelijke symptomen hebt. Wat natuurlijk wel kan Het gevoel van mmmhh volgens mij gebeurt daar iets onder in mijn lijf... Lekker vaag dus
pfff zeer vaag, ik lees wel eens mijn borsten groeien sneller groter. Maarja, vanaf wanneer kan je echt zeggen: wow ze zijn ECHt gegroeid, 1 cup maat. Geen touw aan vast te trekken he.
Bij schijnzwanger heb je echt alle symptomen, ook jouw buik wordt echt dikker. Alleen het verschil is dat er geen HCG te bekennen is in jouw bloed.