Wanneer kregen jullie weer een menstruatie als je flesvoeding geeft? Ik ben 9wk geleden bevallen, nog geen menstruatie, ook geen voortekenen die ik normaal altijd 2wk voor mijn menstruatie had. Volgens mij is dat wel normaal, maar ik hoor ook wel eens dat het na een week of 6 alweer komt.
Het kan na 6 weken weer beginnen, kan ook nog lang duren... Geniet er nog maar even van! Hier is de situatie anders, geef bv en nog steeds niet ongesteld geweest. Vind het heerlijk!
Ik breek even in. Hoe merk je dan dat je ongesteld wordt? Aangezien ik nu nog vloei van de bevalling.
Ik was 6 wkn na de bevalling weer ongesteld. Voelde eigenlijk als voorheen, alleen de buikpijn was minder.
Mijn menstruatie was met 9 weken wel weer op gang. Maar nu met 9 maanden kan ik er nog steeds geen touw aan vast knopen wanneer mijn menstruatie is.
Hier nog steeds niets. Zit een beetje in dubio, of het ivm mijn Pcos wel uit zichzelf zal komen. Ik heb 2wk voor de menstruatie al klachten, dus voor 12wk na de bevalling komt er niets.
@Lumiere: hier nog een PCOS'er.. ik heb 4 maanden bv gegeven, zoontje wordt deze maand 8 maanden en nog steeds niks. Ik heb van de huisarts een kuurtje provera (zorgt voor onttrekkingsbloeding waarna lichaam wss cyclus weer oppakt) voorgeschreven gekregen maar dat kuurtje ligt nog in de kast. Ik wil t nog ff aankijken of mijn lichaam t niet toch vanzelf weer kan.
Ik heb deels bv gegeven (3 wkn) daarna flesvoeding.. En na 11 wkn werd ik weer ongesteld. Nu aan het wachten voor de 2 menstruatie (zie onderschrift) Wil daarna aan de pil weer gaan (wilde namelijk weten of mn cyclus weer terug was...not)
Bij mij begon het 11 weken na de bevalling, heb ongeveer 2 weken borstvoeding gegeven, na 1,5 week afgebouwd naar flesvoeding.
ik was met flesvoeding pas na 3.5 maand ongesteld. nu moest ik het afgelopen vrijdag gewoon weer worden ( dacht ik ) maar niet dus.. bleven jullie ongesteldheid na de bevallning ook zo onregelmatig? nu dik 4 mnd geleden na bevalling
Hier ook een PCOS'er, ik had wel een cyclus maar hij was gewoon lang en onregelmatig. Nu al 5 maanden deels BV maar nog steeds niets (jammer genoeg).