Nou geen tietpijn is beter dan wel tietpijn! Heb het nu heel erg, continue steken rondom m'n borsten, zijn van C/D naar volle D nu. Ben benieuwd waar het heen gaat. Ik masseer en smeer ze nu maar vast elke avond in, wie weet helpt het straks een beetje....
Hier was het niet zo'n succesverhaal, waardoor ik het heft in eigen handen heb genomen. Voor zwangerschap: A Tijdens zwangerschap: B Na bevalling: AA ( Nu: een mooie E en proud. )
Voor zwangerschappen: d Tijdens: e Na 2 zwangerschappen: met een beetje fantasie een kleine c Sorry..
Bij de eerste pas aan het einde van de zwangerschap van B naar C. Helaas na de borstvoedingsperiode (toen leek het nog wel wat door de melk natuurlijk) terug naar een kleine B en ook nog eens hangers... echt theezakjes. En ben dan ook nog eens jong... Nu binnen een paar weken al naar een volle C.. nu weer even genieten van echte borsten dus
Nou, jullie verhalen zijn eerlijk en verhelderend, ik moet maar gewoon trots zijn op mijn niet hangende naar voren stekende borstjes Maar een operatie en dan naar cup E voelt voor mij niet goed, dus dat gaat nooit gebeuren...
Hihi, stiekem wel. Maar helaas. Ach, mijn man vind het prima en ik hou niet van neppers dus ik zou er hoe dan ook niks aan laten doen. Misschien dat ik nog even wat grotere krijg tijdens borstvoeding
Bij mij zijn ze met bijna 8 weken gaan groeien en bij anderen nog veel later. Dus kan nog komen . En dan valt t natuurlijk ook nog niet zo op dat je zwanger bent, dat scheelt ook (als je het tenminste nog verborgen wilt houden)
Beste Zonnetje80, Ik ben nu 5 weken en 5 dagen zwanger. Ik heb wisselend last van gevoelige/ pijnlijke borsten. Wel zijn ze iets groter en voller geworden, dat viel mijn man echt op. Dat mijn borsten niet constant gevoelig zijn, maakt mij wel een beetje onzeker.
Haha nou, ik had altijd kleine borstjes en tijdens m'n zwangerschap werden ze enorm! En nu mijn dochter is geboren en ik niet meer zwanger ben.... Zijn ze nog kleiner. Haha. Ach ja...
Whaha ik heb echt gelachen met het lezen van dit topic!! Wel verhelderend. Ik zal maar niet gaan dromen van dikkere boobs dan, en maar tevreden zijn met mn kleine a... Ben ook wel erg benieuwd naar de meloenenperiode!
Fantastisch topic dit! Hier ook cup A en ik doe zowat elke dag een inspectie, maar niks gegroeid hoor inderdaad wel beetje pijnlijk maar dat is dan ook alles.... Vooralsnog blijf ik dus fan van de Maximizer van Hunkemoller (ken je die al..?) vraag me af of ze ook een voedings-bh-variant hebben als het straks bij A blijft...
Oh ja hier ook echt altijd vulling hoor!! Dikke boob dames... enig idee hoe f*cking warm dat is in de zomer... arme wij... Heb met vlagen wel het idee dat ze wat parmantiger naar voren staan. Ofzo.
Van A naar grote B nu. Heb al bh's C besteld Ik ga nu geen borstvoeding geven, ben benieuwd hoe snel het nu afneemt weer naar A of toch een keer blijft hangen op B
Hahaha! Parmantig naar voren......daar sluit ik mij bij aan. Ik ben nu drie weken verder, en geen grammetje borst meer hoor, nul komma nul. Wel ontdekte ik vandaag een heel bloedvatensysteem op mijn borst....lelijk! Trekt dat snel weer weg? De maximisers van de Hunkemoller, ik vind ze fantastisch! Ik ben best wel een beetje preuts met mijn mooie kleine borstjes en vraag mij af of ik ze straks makkelijk van de maximisers ontdoe voor de BV en iedereen mee laat kijken.....
Nou, ik heb vaak genoeg met mn benen wijd gezeten dat er iemand naar mn eieren gluurde dat voor mij een tiet meer of minder niet veel meer voorsteld..
Hier voor de eerste altijd D cup gehad, geen verandering tijdens de zwangerschap (gelukkig dacht ik!) maar na de bevalling... Ontzettende stuwing gehad en overgebleven met een G cup.. En helaas geen mooie volle boezem (alleen met bh aan wel) na tweede pil gehad tegen stuwing en geen last, na derde weer een cup groter