Voor mijn 1e zwangerschap had ik DD en dat is erna E gebleven. Inmiddels 8 jaar verder en ze zijn nu F, ben weer zwanger en van mij mogen ze krimpen ipv groeien.. Krijg opmerkingen van jeeeeetje wat een borsten heb je pff Van mij hoeft het dus allemaal niet zo, zijn gelukkig wel nog mooi van vorm en hangen niet erg. Hopen dat dat na de bevalling van de 2e nog altijd geldt
Hier van een ferme stevige 70 d naar een hangende 80e Tepels waar een helikopter zich als ladingsbaan aan waagt En mooier uhm neee aders vrij donker en dik En smorgens lijken het wel uiers afschuwelijk
Ik lees even mee. Ik heb van voor de zwangerschap een 80F en nu beginnen mijn bh's al te knellen. Ik heb wel helemaal geen zin in wéér naar een dure speciaalzaak moeten lopen omdat ze mijn maat nergens anders hebben. Een bh die een beetje past en ondersteunt is al gauw 100 euro (vaak meer).. dat is echt een financiële aderlating. Iemand tips waar ik in de grote maten betaalbaar (en ondersteunende) bh's kan vinden?
Denk dat zoiets een beetje persoonsgebonden is... Mijn borsten doen nu al ontzettend zeer en dat zijn volgens mij de melkklieren die groeien.. Voor eerste zwangerschap een DD, sindsdien een F die er best wel mag zijn... Hoop dat mijn huidige zwangerschap ook een beetje lief is voor mn borsten.
Voor mijn zwangerschap had ik 75b en nu (9 weken later) heb ik al 75d... Het is echt heel erg snel gegaan en ik hoop dat het niet meer dan dit wordt... Heb vorige week al nieuwe BH's moeten kopen.
En die van mij doen helemaal niks! Geen pijntjes, geen grammetje erbij....haha...nada noppes....ik ben dus een heel klein beetje jaloers op jullie
ik begon met 75 B ... heb vorige week een nieuwe bh gehaald in 80D... C was te klein.. en ze groeien nog flink door ... dit wordt nog wat
Ik hoop elke dag dat mijn borsten een beetje groeien . Helaas is het nog steeds een A cup. Wat me wel zorgen maakt is dat ik sinds gisteren geen gevoelige borsten meer heb. Nu heb ik eigenlijk helemaal geen symptomen. Wel een mooie 8 weken echo gehad, maar maak me toch zorgen
Hmmm mijn cup blijft ook hetzelfde, een prachtige A, wel fijn toch dat ze niet pijn doen? Helemaal geen klachten hebben kan hoor, lees ik hier bij veel meiden. Kan mij voorstellen dat je dan toch gaat twijfelen.... Ik ben de hele dag misselijk, dus krijg voldoende bevestiging....maar hoop onwijs dat het wegtrekt, ik vind het niet te doen....
Zodra we klachten hebben willen we er vanaf en zodra we geen klachten hebben, willen we juist klachten
Ik was 28 en vlak voor mijn verjaardag begonnen mijn bh's nogal krap te zitten. Had cup B, maar ben toen C gaan dragen. Achteraf bleek dat ik toen al een paar weken zwanger was! Maar na de bevalling werden ze wel echt mega! Ik had geluk dat ik heel snel weer op mijn normale gewicht zat, en dan opeens nog dikke tieten erbij hihih, ja dat vond ik wel leuk. Helaas, na zo'n 17 maanden borstvoeding gegeven te hebben, is er niet meer zoveel van over hahaha XD
Van cup C naar F gegaan tijdens de zwangerschap. Na de zwangerschap en borstvoeding cupje A overgebleven...
Hier is de A ook nog steeds present... en ook minder gevoelig dan gister. Maar ook mooie echo gehad vorige week en geen bloedverlies, dus dan is het een kwestie van beetje vertrouwen denk ik....
Ik ben mijn koffer aan het inpakken en trok net even mijn bikini aan...en wat zie ik......mijn borsten ogen nu veel groter dan andere jaren! Mijn vriend zei het deze week al, maar ik zie geen verschil, nu wel. Ik ben blij!
Mijn borsten zijn ook aan de kleine kant (A/B). En nog steeds. Ik heb nu een gigabuik waardoor ze helemaal wegvallen, haha. Na de bevalling zullen ze dus wel tijdelijk even groter worden.
Hier zijn ze rond de 8 weken ook gaan groeien. Had toen het gevoel toen alsof ze in de fik stonden, was echt alles behalve fijn. Voor de zwangerschap was het nog geen hand vol. Nu is het een behoorlijke hand vol. M'n vriend vind ze zelfs te groot nu, hij houdt niet van grote borsten.
Hier geen cup a..maar na de geboorte van de eerste is de cup nooit meer zo geworde als ervoor..zelfs 2 maten groter
Ik had een 75c voor de zwangerschap. Ik zit nu in week 15 en ze zijn al 2 cupmaten groter. Van mij mag na de bevalling mijn oude vertrouwde C cupje wel terug komen.